Mapy pro Counter-Strike 2 budou upraveny třemi způsoby. Anglicky je vývojáři nazývají touchstone, upgrades, overhauls. Důležité ale je, že všechny budou čistší, jasnější a lepší.
Counter-Strike 2
Zdroj: Valve
Základní mapy
Klasické mapy se stabilními základy, na kterých mohou hráči posoudit rozdíly mezi hrami CS:GO a Counter-Strike 2. Kromě vylepšení nasvícení a viditelnosti hráčů se nezměnily. Vzorem je mapa Dust II.
Dust II: B site
Foto: Valve
Dust II: CT spawn
Foto: Valve
Upgradované mapy
Tyto mapy využívají nového nasvícení enginu Source 2, což znamená renderovací systém na fyzikálních základech produkující realistické materiály, světlo a odrazy. Ukázkovou mapou je Nuke.
Nuke: A site
Foto: Valve
Nuke: rampa
Foto: Valve
Plně přepracované mapy
Některé mapy byly od základu přestavěny, takže na nich byly zúročeny všechny nové nástroje a renderovací funkce enginu Source 2. Na největší pokrok se můžete podívat na mapě Overpass.
Overpass: dlouhá na A
Foto: Valve
Overpass: spodní tunel
Foto: Valve