Už teď měla organizace BRION spoustu fanoušků. Spojení akronymu BRO s populárními hráči v čele s Park „Morgan“ Ru-hanem je perfektním receptem na úspěch. K tomu se nyní přidává sponzor OK Savings Bank a změna akronymu na OK BRO.
OK BRO
Zdroj: OK BRO
Nejsou to Gen.G, Dplus KIA nebo KT Rolster, kteří mají po T1 mezi korejskými týmy nejoddanější fanouškovskou základnu na západě. Právě BRION, nově OKSavingsBank BRION, jsou naprostými favority Twitch chatu a diváků z Evropy a Ameriky.
Ani osmé místo ze Spring Splitu LCK nezastavilo následovníky OKSavingsBank BRION. A jejich řady se po čtvrtečním oznámením ještě rozrostou. Samotný akronym BRO byl zárukou úspěchu. OK BRO ale posouvá originalitu organizace na další level.
— Wolf Schröder (@proxywolf) May 18, 2023