Přejít k hlavnímu obsahu

OK, brácho. Esportový tým přišel s geniálním rebrandingem

18. 5. 2023 | 12:25 League of Legends Zajímavost
Už teď měla organizace BRION spoustu fanoušků. Spojení akronymu BRO s populárními hráči v čele s Park „Morgan“ Ru-hanem je perfektním receptem na úspěch. K tomu se nyní přidává sponzor OK Savings Bank a změna akronymu na OK BRO.
OK BRO
OK BRO
Zdroj: OK BRO

Nejsou to Gen.G, Dplus KIA nebo KT Rolster, kteří mají po T1 mezi korejskými týmy nejoddanější fanouškovskou základnu na západě. Právě BRION, nově OKSavingsBank BRION, jsou naprostými favority Twitch chatu a diváků z Evropy a Ameriky.

Ani osmé místo ze Spring Splitu LCK nezastavilo následovníky OKSavingsBank BRION. A jejich řady se po čtvrtečním oznámením ještě rozrostou. Samotný akronym BRO byl zárukou úspěchu. OK BRO ale posouvá originalitu organizace na další level.

Zaměření především na League of Legends a EA Sports FC. Občas zapne Counter-Strike, od roku 2012 ale žere LoLko, dostal se i do Diamondu :).