Jak zamíchá Counter-Strike 2 s kartami? Může někoho úplně potopit, a naopak vyšvihnout nové týmy?
Prvotně je potřeba říct, že CS 2 nebude znamenat velký reset a nový začátek ve smyslu individuálního hraní. Ze hry je zřejmé, že je tu pokus o zachování herního stylu, kterým je Counter-Strike známý už dekády. Movement, střelba a většina herních technik zůstane zachována a vše směřuje k lepšímu designu a fixování chyb, které Counter-Strike trápí už roky. Nová verze samozřejmě zamíchá karty jak ve světě, tak na naší scéně. Dopředu se proderou týmy, které se budou umět velmi rychle přizpůsobovat nové metě, která se bude velmi rychle měnit. Dokážu si velmi dobře představit využití mety s novými smoky.
Summer break je u konce a stále nemáme žádné novinky. Není přechod na novou hru záludný v tom, že hráči vlastně chtějí být v pozoru a neví, kdy se CS 2 začít věnovat?
Zatím je ve hře stále spousta chyb a bugů, nemyslím si, že přechod přijde v nejbližší době. Ten nejlepší timing na přechod už Valve promeškalo, když byla letní pauza. Je velmi špatně představitelné, že neodladěná hra bude okamžitě na světových turnajích a nic podle mě nemění současné testování. Především týmy musí zkoušet CS 2 v kompetitivním režimu.
Co by se muselo stát, aby česko-slovenský tým postoupil v Counter-Strike 2 na Major?
Určitě je to reálné! Kvalifikace na Major je naplánována na únor dalšího roku, což poskytuje dost času pro všechny, zároveň tu máme dostatek výborných hráčů. Už v minulosti jsme toho téměř dostáhli, nepochybně to bude možné i nyní. Bude dost záležet na tom, kdy bude česko-slovenský shuffle, protože jestli se naše týmy pomíchají v prosinci a v únoru je kvalifikace, tak si bohužel šanci sami zmenšíme.
Co v posledních letech nejvíce posunulo domácí CS:GO scénu? Lepší hráči? Peníze? Motivace to dotáhnout daleko jako SINNERS?
Nepochybně v tom roli sehrála profesionalizace scény. SINNERS donutili ostatní týmy naprosto změnit přístup k fungování. Jejich dominance jasně ukázala, že existuje možnost získat daleko větší výkon při profesionálních podmínkách. Konkurence na to musela reagovat, ale už nikdy neměla tak prémiovou pozici jako SINNERS. Jejich vznik vlastně znamenal změnu rétoriky pro tuzemské manažery, kteří se museli nově zamýšlet nad tím, jak poskládat svůj tým, aby byl schopný konkurovat SINNERS. Dále pak výsledky předních týmů na HLTV určitě znamenaly posun pro naší scénu.
Jak by se na základě úspěchů českých týmů dali motivovat mladí, aby hráli turnaje? Spíše to totiž vypadá, že když někdo vidí známé týmy, tak se raději se nezúčastní, protože nemá šanci.
Pokud tu jsou demotivovaní mladí hráči, pak je nejspíš něco špatně, ale na jejich straně. Ten systém v CS je extrémně otevřený a nabízí v podstatě každému možnost dostat se nahoru. Spíš si myslím, že dost hráčů čeká až jim šance přijde naproti a někdo je osloví. Menší účast v lokálních turnajích může být v odpovědnosti. Nevidím moc týmů, které spolu vydrží a následně si troufnou konkurovat.
Popiš čtenářům, jak vůbec probíhala tvoje cesta z druhé ligy až mezi úplnou špičku? Dá se z toho něco vzít a přenést na dnešní hráče, trenéry?
Základem bylo, že jsem se nebál oslovit neznámé lidi a prokázat svoje schopnosti. Až příliš lidí čeká na to, že je někdo osloví a šance jim spadne do klína. Já jsem neměl problém po druhé lize oslovit ECLOT a ENTERPRISE a ukázat jim svoji vizi trenéra a následně prokázat svoje schopnosti ve zkušebním období. Asi bych vyzdvihl, že šanci musíte jít naproti nejenom těžkou prací, ale také schopností se prosadit.
Jak by v domácím rybníčku měla fungovat Tier 2 scéna? Kde vidíš tu dlouhodobě fungující cestu?
Ideálně si představuju partu pěti lidí, kteří na part-time fungují pod nějakou organizací a drží konzistentní roster. Teď víc než kdykoliv jindy tu vidím možnosti pro Tier 2 tým, který si uzme místo po odchozí Cryptově a Entropiqu. Jinak to téma je velmi složité, protože už v Gifted se mi špatně hledali hráči, kteří by byli schopni konzistentně fungovat v týmovém CS. Vydržet spolu je přitom ta největší výhoda, jakou Tier 2 tým u nás může mít. Cestou mohou být akademie organizací, kde vidím potenciál v předávání zkušenostní mezi týmy, ale i v tom jsme velmi na začátku.
Je tak pro mladé hráče akademie tou správnou cesta se ukázat? Jak to máte s vaší Sampi NEXT?
Projekt akademií vnímám velmi pozitivně právě kvůli možnosti předávat si zkušenosti mezi „A“ týmem a akademií. Poutá se s tím ale spousta dalších problémů, a ten hlavní je podle mě scouting. Když už máme akademie, hledáme do nich opravdové talenty, které posuneme za rok, za dva do hlavního týmu, a takové je velmi těžké najít. Ohledně Nextu jsem byl rád, že tam hráli takoví hráči, které jsem mohl mít k ruce jako náhradníky na evropských turnajích.
Jak se díváš na cenovky za přední domácí hráče? Dají se tyto sumy porovnat s jinými kouty Evropy?
Porovnatelné to s Evropou určitě je. Je potřeba si uvědomit, že náš trh dokáže generovat velmi silné hráče a týmy. To se mi potvrdilo v posledním turnaji před létem, kdy jsme snad vyklepli celou polskou scénu a ta má přece naprosto jiný počet lidí, z kterých generuje hráče a týmy. K cenovkám řeknu pouze to, že je to záležitost nabídky a poptávky našeho trhu. Částečně si za to můžeme sami, protože my jako hráči rozhodujeme, co vlastně podepisujeme.
Dokážeš aspoň naznačit, kde se pohybují platy na domácí scéně? Vzduchem létají pojmy jako full-time, profesionální atd., ale nikdo neví, jestli to není například jen minimální mzda.
To je dost individuální záležitost. Dost záleží v jakém týmu ten hráč působí a jaká je jeho cena pro týmy, řekněme jak moc je nenahraditelný. Dalšími aspekty jsou marketingový a přestupový potenciál.
Na domácí scéně se v různých vlnách objevují zahraniční hráči. Jsou peníze i jedním z důvodů? Nebo prostě nebylo kde brát dané role pro vysoký počet profesionálních týmů?
Peníze můžou být faktor, já spíše vidím jako výhodu stabilní zázemí. Dále je tuzemská scéna velmi atraktivní kvůli vysokému počtu LAN akcí, takže je vlastně perfektní pro přípravu pro hraní na velké stage. Nedostatek IGL a AWP určitě umožnil zahraničním hráčům vstup na naší scénu a pokud nebudeme mít štěstí nebo si hráče nevychováme, nebude to v budoucnosti jinak.
Pojďme k týmům. Jádro SINNERS spolu hraje 3,5 roku, jak dlouho si myslíš, že to spolu ještě potáhnou? Pomohl by jim řez kádrem? Dokážeš si je představit s jiným in-game leaderem než je beastik?
Prvotně je potřeba říct, že SINNERS tu dominovali dlouhou dobu a ten úspěch jim nikdo neodpáře. Měli svoji éru a byla to doba, kdy nikdo u nás nemyslel na nic jiného než na jejich sesazení. Teď je scéna daleko vyrovnanější a jejich pozice je nejistá, ale já rád hodnotím týmy především podle toho, jak dokážou zvládnout krizi. KWERTZZ je tam chvíli a až teprve teď v druhé části sezóny přijde řada na nějaké výroky.
SINNERS musejí vědět sami, co je pro ně dobré. Když se nám nedařilo, tak se na nás také snášela různá mračna, ale jen tým zná pravdu. Beastik je nejdůležitějším článkem SINNERS, to podle toho, jak on vnímá soupeře, se mění hra týmu. Dokážu si představit, že by beastika po jeho odchodu nahradil například kinzo. Ale vzhledem k tomu, jak moc je důležitý pro SINNERS, pochybuju o takové možnosti.
Od svého vzniku se pyšní největší fanouškovskou základnu, nejsou ale Češi jen fanoušky úspěchu?
To není fenomén, který by se týkal pouze naší scény, nebo pouze esportu. Tohle vítězné fandění je v nás hluboce zakořeněné a prostupuje všemi kompetitivními soutěžemi na světě. Lidé samozřejmě budou fandit i novým SINNERS, když se jim bude dařit. Pro mě jako fanouška je dost důležité, jaké osobnosti se v týmu vyskytují a jaký příběh mají. Já si pak dost potrpím na to, jaký styl CS ten tým hraje, musí se mi to líbit.
S Dynamem Eclot máš dokonce vlastní zkušenosti, jak hodnotíš jeho vývoj? Letos zatím vládnou domácí scéně, kde až může být jejich peak? Jak moc prospělo týmu angažování anarkeze?
Mají za sebou dlouhou cestu a je potřeba je ocenit za to, čeho dosáhli v posledních měsících. Jejich styl je teď daleko chytřejší než za mého vedení, ale to přišlo se zkušenostmi z Evropy. Na naší scéně jsem žádnou dominanci neviděl, všechno to byly vyrovnané zápasy a je potřeba se dívat do budoucnosti. Nemyslím si, že jsou rolemi teď postavení dobře a příchod jednoho hráče s aktivním stylem by udělal velký upgrade.
Bohužel takový hráč teď na marketu není, takže budou čerpat z jiných benefitů jejich sestavy, kterých je stále dost. Switch trenérů velmi pomůže, jsem přesvědčený že pod replayem budou hrát lépe. Ohledně anarkeze si myslím, že to má spíš bonusy v mimoherní zoně. Snaží se je udržet na pozitivní vlně a jeho komunikace jim hodně pomáhá. Dělá to divy, když je někdo takový v týmu a můžete se o něj opřít.
Jako další tu mám ENTERPRISE. Od začátku roku působí přesně jako projekt zajímavých hráčů, kteří ale společně neprokazují potenciál. Je tohle častý problém týmů, které neumí řešit?
Je potřeba říct, že ENTERPRISE to skládali z volných hráčů, i když to nemělo velkou šanci na úspěch z několika důvodů. Leckr to měl tentokrát vážně těžké a tuším, že tam byla limitace kvůli škole, což je obrovský problém, který vlastně full-time tým limituje, jako kdyby byl part-time. Velmi často se mi zdálo, že byl velký problém v přetvoření individualit do týmu a když se to nepovedlo, hráči sami přestali věřit v úspěch, a to přineslo konec. Nejde položit život za tým a dát do toho všechno, když tomu sami nevěříte.
Příchod MoriiSka a Mangusse je obrovské posílení týmu TOP riflery naší scény. Leckr bude mít na palubě solidní fire power, ale opět bude mít spoustu práce s přetvářením individualit do týmu a třeba dojde ještě k nějaké změně. Mají trochu nevýhodu, že naše týmy téměř neměnily o letní pauze, takže mají náskok v sehranosti a EP se s tím budou muset na lankách vypořádat.
Nový kádr staví Entropiq, ale opět jen s jedním českým hráčem. Je to podle tebe pro forsyyho ideální angažmá, nebo je důležité, že hlavně hraje? Jak celkově nahlížíš na jejich mezinárodní projekty?
David je jedním z nejlepší AWP hráčů u nás z mnoha důvodů, ale ten největší je jeho porozumění hře. On velmi dobře chápe hráčské mechaniky a význam indicií, které se na mapě objevují. Zároveň si velmi dobře uvědomuje možnosti, které může zahrát a ví, že živé AWP extrémně zvyšuje procenta na výhru kola. Toto vše je velmi speciální a Entropiq tak získali velmi dobrého hráče, který má potenciál na další růst a existuje šance i na případný prodej. Samozřejmě bude důležité, že bude hrát a ukazovat se na mezinárodní scéně.
Ohledně jejich minulých mezinárodních sestav jsem byl skeptický, protože jsem v jejich hráčích neviděl potenciál. Líbilo se mi, že snaží získat zahraniční hráče, kteří jsou v dosahu (Neměcko, Polsko), to si myslím, že je dobrá strategie. Nyní může být situace dost odlišná od předchozích pokusů, protože mají první silný pilíř. Potřebujete tři hráče, od kterých se odvíjí celá sestava – AWP, IGL a star player.
A jak vnímáš jejich budoucí působení na CZ/SK scéně? V zákulisí se povídá ledacos.
Největší problém Entropiqu na CZ/SK je nezájem hráčů reprezentovat jejich organizaci a plyne to ze zkušenosti bývalých hráčů. Na druhou stranu účty se sami nezaplatí a furt je tu velké množství hráčů, kteří jsou volní a mají potenciál na solidní sestavu.
Zastavit se musím u AJTTa. Dlouho platil za velký prospekt, neprospěla by mu už ale změna prostředí?
Poslední měsíce v Entropiqu působí neživě, změna je doslova nutná. Jsem si jistý, že nový projekt mu vrátí motivaci hrát, zájem o něj vždycky byl.
Překvapil tě konec Cryptovy? Jak dopadnou hráči? Nejvíce se mluví o PR, neuvažovali jste o něm?
Takové věci nelze předvídat dopředu, Cryptova určitě udělala maximum, aby se krizový scénář nenaplnil. Jak bylo řečeno, hráči zůstávají nějakou dobu na lavičce a následně budou propuštěni. Z toho plyne velká šance na posily pro ostatní týmy, které potřebují doplnit squad. PR byl největší prospekt, MOUZ nemohli šáhnout vedle a já mu přeju hodně štěstí.
Aktuálně tu máme méně profesionálních týmů než v dřívějších letech, díky tomu je cesta na Tipsport MČR CS:GO otevřenější. Budou se ještě skládat nějaké hvězdné mixy? Jak se proti nim hraje?
Ty šance pro nové týmy po letní pauze jsou vyšší než obvykle. Věřím, že se tu objeví spousta mixů, které se pokusí se dostat na MČR. Hraje se proti nim obvykle velmi špatně, protože je tam velký náhodný faktor a nikdo pořádně nerozumí smýšlení nového protivníka.
A co další? Kdo tě třeba za poslední dobu zaujal a sleduješ ho, i když třeba nepatří mezi špičku?
BRUTE mě velmi překvapili, přestože je to tým, který nemá zkušenosti, ale dokáže vystrkovat růžky a trápit. Kdyby tam přišel zkušený trenér nebo hráč, který by jim předal vyšší hru, může vzniknout zajímavý tým. Individuálně to bude ramon z naší akademie.
Vrátíme se na začátek roku, kdy jste přivedli dvě důležité posily. Zvládli jste přestupové období nejlépe?
To přestupové období jsme zvládli nejlépe. Blogg1ho chtěla spousta jiných týmů a my jsme ho získali zadarmo, a zároveň se nám podařilo přivést nejlepšího IGL na trhu, takže za mě určitě velmi dobré. Dominik i Erik byli náš cíl už po MČR.
Jak ty osobně přistupuješ k přestupům? Hledáš pro svůj tým upgrady, nebo nejprve řešíš, co nebo kdo nefunguje a snažíš se najít co nejvhodnější náhradu? Bylo to tak i s GuardiaNem?
Snažím se na to dívat ze širší perspektivy a není to vůbec jednoduchý proces. Řekněme, že tři měsíce jsou doba, kdy jsme schopni mít analytická a behavioralní data ohledně hráčů a týmu. Obecně hledáte hráče, kteří jsou nadaní, zkušení a pracovití, ale to jsou pouze základní požadavky. Je potřeba koukat na synergii mezi hráči, komunikační schopnosti, chování během stresových situacích a především na jeho potenciál – je hráč schopný dále rozvíjet svoje schopnosti a znalosti?
V iteraci s GuardiaNem jsme například vzali HONESe, kterého stále považuju za jednoho z velmi dobrých hráčů na naší scéně, protože to sedělo skrze role a charaktery v týmu. V moment, kdy nečekaně skončil GuardiaN, se proces rolí a charakterů v týmů musel restartovat, a to se s příchodem Dominika a Erika stalo. Vždy hraje roli načasování, protože hráči můžou být v týmech a na marketu tak nenajdete váš požadavek. Do toho musíte kalkulovat s buyouty a také je potřeba vzít v potaz vztahy mezi týmy, což může být naprosto klíčové během vyjednávání.
Bojuješ někdy s přehnaným sebevědomím svých hráčů? Pracujete i na mentální přípravě?
Řekl bych, že vůbec. Občas se stane, že ve hře máte s někým ego clash. Prostě hrajete s někým na protější straně 1vs1 a chcete ho zabít, aby jste si dokázali, že jste lepší. Ale mezi hráči v týmu to problém není. Máme mentálního coache, kterého chceme využívat víc ohledně comeback mechanik. Vyskytla se i šance spolupracovat s psychologem, takže vše lze správně využít pro náš prospěch.
The eLiVe má jako in-game leader profil hráče, kterých na domácí scéně moc není. Je tohle ten díl skládanky, který jste do své sestavy potřebovali a které se hledají horkotěžko?
Erik je génius, nikdo na scéně nemá tak vysokou vizualizaci hry jako on. Velmi dobře chápe vysoké CS a má spoustu nápadů, které vylepšují různé aspekty naší hry. Pro náš tým si nedokážu na jeho postu představit někoho jiného, velmi to sedí výběru našich hráčů. Teď společně hodně pracujeme na týmové kultuře a snažím se ho více vést jako doopravdového lídra. Takže ano, je to velmi důležitý díl skládačky, který na scéně nebyl dostatečně oceněný.
Dokážeš v krátkosti shrnout, proč jste se rozloučili s blogg1sem, i když vám to výsledkově šlapalo? Hovoří se o herním stylu, na základě přesně čeho se u sniperů hodnotí, jak do týmu sedí?
Nechci ven úplně vynášet přesné důvody, které zůstávají mezi týmem a hráčem. Především protože si myslím, že Dominik je stále velmi silným hráčem na lokální scéně, který s naprostou jistotou je upgrade pro ostatní TOP týmy. Jeho potenciál by se uvolnil v týmu, který hraje méně technické CS než hrajeme my. V systému s větší volností a záběrem na individualitu bude stále přinášet svému týmu potřebná čísla.
Hvězdou číslo jedna je ale bezesporu MATYS. Jak se s ním pracuje, jaký je ve hře i mimo ni? Ve 21 letech má stále vše před sebou, dotáhne to do světa? Je to nejlepší hráč v Česku?
Když jsem trénoval ECLOT, bylo to na naší scéně vždy semifinále ECLOT vs. ENTERPRISE a vždy ten zápas rozhodl jeden člověk. Po bližším zkoumání dem jsem si uvědomil jeho obrovský potenciál a byl jsem si jistý, že on může být ten nejlepší. Okamžitě jsem věděl, že ho chci koučovat, protože proces koučování je vzájemný. Neustále se vzájemně učíte od sebe a tím se zlepšujete a posouváte.
Matúš není dobře porovnatelný s hráči jako NEOFRAG nebo frozen, protože každý jsou unikátní naprosto jiným směrem. On je speciální především tím, že se velmi dobře učí z chyb retrospektivně a extrémně často v hlavě přemýšlí nad situacemi, které nastaly a nastanou. Do toho má insane aim a velmi dobře pracuje s timingem a micro situacemi. Jsem si velmi jistý, že jeho talent a píle ho dostanou do TOP 10 týmů na světe za předpokladu, že na nějakou nabídku kývne. V otázkách čistého skillu a potenciálu jsem si nemohl od svého star playera přát více.
Posílení o fina může leckoho překvapit. Čím tě nejvíc zaujal mladý borec, který přišel ze SINNERS Academy? Je tohle ta finální posila, se kterou můžete opravdu zaútočit na TOP 30?
Má talent v AWP mechanikách, který je potřeba rozvíjet dál. Co je pro mě velmi důležité, je fakt, že chápe náš systém hry a dokáže se v něm pohybovat. Kromě hry s AWP má také velmi nadprůměrnou schopnost jako rifle a nebojí se jít pro entry frag, pokud je to potřebné. Má velmi silný hlas ohledně určování hry okolo sebe, což je pro mě vlastnost, která často u AWP hráčů schází. S TOP 30 jsem velmi rezervovaný, protože máme před sebou spoustu práce a bude trvat než všechny aspekty hry klapnou dohromady. Očekávám, že v žebříčku nejdříve velmi klesneme a následně se budeme dostávat zpátky. Ostatně výkonnostní křivka pro nás začíná stoupat teprve před LAN v Praze.
Kdybys měl popsat nejsilnější stránky Sampi.Tipsport, co bys kromě silné firepower zmínil? Na čem naopak potřebujete nejvíce zapracovat, abyste to dotáhli v zahraničí ještě dál?
U nás převládá rozhodně znalost hry, kdy jsme schopni aplikovat pokročilejší věci, které jsou divákovi skryty. Každý z hráčů má nějakou speciální vlastnost, z které ve hře těžíme a zároveň jsme schopni využít vysoký individuální skill. Pokud bych měl být upřímný, nejděsivější na Sampi je jejich potenciál. Když vezmeme v úvahu právě individuální skill hráčů, jejich firepower, prostor k zlepšení a dáme to do kontrastu s jejich věkem, máme ideální příležitost ke skvělému výsledku.
Jak bys popsal svůj styl trénování? Na co se nejvíce zaměřuješ? Vymýšlíš převážně vlastní věci, nebo se snažíš hlavně čerpat od nějakých tvých oblíbených světových týmů?
Celé moje trénování je založené na třech pilířích – leadership, analytika a mentální příprava. V ECLOT jsem byl velmi silný v analytice a spíš bych se přirovnal k analytikovi, ale je potřeba brát v potaz, že jsem se stále hru velmi učil. Z té doby mi stále zůstalo grindění dem, kdy jsem schopný každý den dvě až tři hodiny věnovat analyzování dem lepších týmů a na základě toho se učit a předávat to týmu.
Leadership v CS na naší scéně je u kouče velmi těžká otázka. Systém nahrává tomu, že se vše točí okolo hráčů a jejich rozhodnutích ohledně trénování a progresu. V ECLOT jsme se na vedení progresu podíleli ve více lidech bez nějaké dominantní síly a to se mi dost líbilo. V první iteraci Sampi hodně určoval GuardiaN a ze mě se spíš stal coach support a spíš jsem hráčům pomáhal a předával jim znalosti.
Na začátku roku jsem převzal iniciativu a začal vést progres týmu plnohodnotně já s tím, že se snažím dbát na to, aby in-game leader byl i skutečný leader. Teď po odchodu Dominika budeme určitě víc pracovat na na lidské stránce týmu s naší psycholožkou a zároveň chci více pracovat na mechanismech, které nám pomůžou zvládnout kritické situace.
Poslední pilíř je mentální příprava a tam je to široké pole působnosti. Jde v podstatě o hledání optimálního rozpoložení pro hráče, tedy za jakých podmínek hráč nejlépe performuje. Dále se pak snažím převzít nějaké znalosti i od zahraničních trenérů. Můj cíl je maximalizovat moje schopnosti a znalosti ve všech třech pilířích minimálně do doby, než na každou oblast připadne odborník v rámci týmu.
Na koho se na naší scéně dá dokonale připravit? Kdo naopak nejlépe improvizuje a těžko se čte? Je možné porovnávat kouče, když nevidíš do pozadí týmu? Koho práce tě nejvíce oslňuje?
Nejlépe se zřejmě dá připravit na nás, protože máme nejvíce strukturovanou hru založenou na dobrém používání utilit. Velmi dobře se mi čte hra proti leckrovi, ale i proti klukům z ECLOT mě velmi baví číst hru. U SINNERS dost záleží, proti jakému soupeři hrají, řekl bych, že beastik velmi mění styl hry na základě enemy týmu. Jediná metrika, která porovnává kouče na základě něčeho hmatatelného, jsou trofeje.
Pro mě je to ale naprosto irelevantní, protože se na to vždy dívám z pohledu kontextu. Když jsem přestupoval z Gifted mohl jsem si vybrat mezi ENTERPRISE a ECLOT a hlavní rozdíl byl v tom, že ECLOT jsme teprve skládali, zatímco EP byl už složený tým, který už měl odehráno a měl velkou šanci získávat trofeje. Fida mi tehdy řekl, že si daleko víc váží práce coache, který tým postaví a já teprve s odstupem času oceňuju, jak velkou pravdu měl a jak moc vděčný jsem za čas v ECLOT. Sice jsem o nějaké zlato lehčí, ale mám skutečné zkušenosti, které ještě zúročím. Zároveň dva týmy, které jsem trénoval, dosáhly velmi dobrých runů na HLTV, což považuju za úspěch.
Pokud bych měl jmenoval jednoho, tak to bude určitě replay. Myslím si, že pokud tomu bude dávat 100 procent a bude pracovat především na soft skills, může být opravdu dobrý. Faktem stále zůstává, že trenéři o ostatních téměr nic neví. Velmi málo se ví o tom, jaký kdo má pohled na hru a jak pracuje s hráči, takže nemůžu bohužel hodnotit. Pro mě je důležité, že jsem nejlepší možná coach pro můj tým.