Blizzard se k přelomovému okamžiku uchýlil při vydání šesté sezóny s podtitulem „Invasion“. Hráči mohli na počítači hrát druhé pokračování Overwatche pouze na platformě Battle.net, ale vývojáři odstoupili od dosavadní exkluzivity a možná plánovali nastavit nový precedens na další hry v budoucnu. Po nevalném přijetí hráčů si jej ale možná ještě rozmyslí. Tato změna se hned po odhalení neobešla bez kontroverzí.
Jen krátce poté, co se Overwatch 2 poprvé objevil na Steamu 10. srpna, zaplavili hráči platformu svými negativními recenzemi. Během několika hodin 72 % uživatelů udělilo hře záporné hodnocení, a titul tak nese označení „Převážně negativní“. Po dvou dnech od vydání je uděleno již přes 70 tisíc recenzí, přičemž pouze 10 % z nich hodnotilo hru kladně. Akce od Blizzardu tak už je značena jako „Extrémně záporná“.
Proč tomu tak ale je? Overwatch 2 se stal cílem tzv. „review bombingu“. Tento trend je v poslední době čím dál častějším a odnesly jej v nedávné minulosti tituly jako Final Fantasy XVI nebo Diablo 4. Ani tyto terče podobných vln veřejné kritiky ale nikdy nebyly takto přehnané.
Negativním recenzím na Steamu často chybí hlubší kritika a omezují se na komentáře jako „Overwatch 1 > Overwatch 2“ či „Hrozné“. Některé odkazují na stažení Team Fortress 2, jiní se zaměřují na nedávný posun k obsahu zaměřenému na PvE a kritizují absenci postupu hrdinů a cenu za úvodní příběhové mise.
Jak je pro „review bombing“ typické , situace se v následujících dnech či týdnech zřejmě uklidní, když na Steam přejde nebo si hru vyzkouší více hráčů. Nedá se ale ani vyloučit možnost, že negativní recenze přetrvají a povedou k trvalému označení „Převážně negativní“. Je třeba si uvědomit, že takováto vlna negativních recenzí může, ale zdaleka nemusí být tak moc zkreslená a nezohledňovat reálnou kvalitu hry.
Je jenom na hráčích, jak moc se nechají ovlivnit prvotní informací, kterou ve Steam obchodě spatří s jasně viditelnou červenou barvou. Masová kritika ale nedává Blizzardu dobrý první dojem z přelomového kroku.