Testování MSAA proběhlo na na herním počítači s procesorem Intel Core i5-12400F a grafickou kartou GTX 1660 Ti OC. S vysokými detaily mapy Inferno se tenhle setup se zcela vypnutým Anti-Aliasingem popasoval na průměrných 319 FPS. S každým dalším nastavením snímky klesaly až na hodnoty skoro o sto menší.
Mnohem důležitější je ale metrika „0.1% FPS“, tedy dosažené snímky při 0,1 % situacích, největší akci na bojišti. Tady jsou výsledky zcela opačné, protože s každou vyšší úrovní jsou hodnoty lepší a lepší, tedy nejlepší u 8x vyhlazování. Zatímco bez MSAA vám snímky za sekundu spadnou v průměru z 319 na 180 FPS, u nastavení 8x jde jen o pokles z 224 na 185. Průměrné FPS sice budou nižší, ale mnohem stabilnější. Tenhle výsledek ještě utvrzuje metrika „FPS Variance“, ve které je 8x vyhlazování v podstatě nekolísavé.
Závěr je tak jasný. Pokud to vaše grafická karta a herní mašina dovolí, tak určitě Anti-Aliasing ve hře využívejte. Bez něj sice budete mít více FPS, ale také vám budou mnohem razantněji kolísat a padat.