Hráči po poslední vlně pozvánek do beta testování Counter-Strike 2 ve velkém mluví o rozdílech při sprayování. Poslední test však ukazuje, že pattern je naprosto totožný. Jde tak skutečně jen o odlišný pocit způsobenými jinými faktory, z nichž ne všechny jde ovlivnit.
Porovnání s AK-47
Zdroj: Valve / Dibes
Reddit uživatel Dibes vzal testování do svých rukou a ve zpomalených záběrech ukazuje totožný spray pattern u CS:GO a CS2. Pozorní diváci si ale všimli, že některé výstřely přicházejí o snímek dříve nebo později, může tedy jít o milisekundy v nekonzistentní kadenci. Nepomáhá ani větší houpání zbraně, jiné načasování záblesku při výstřelu nebo odlišné zvuky. To vše dohromady způsobuje zcela jiný pocit jinak totožné věci.
Jednou z příčin nekonzistence sprayů nebo třeba umírání za zdí může být „input lag“ ze strany subtick serverů. Do jisté míry mu ale můžete předejít, stačí si jen nastavit několik příkazů, které hráči dřívějších dílů dobře znají. Pokud si chcete uložit natrvalo, musíte si vytvořit config „autoexec“ a příkazy si do něj uložit.
- cl_updaterate 128
- cl_interp_ratio 1
- cl_interp „0.015625“ nebo cl_interp „0.03125“ při horším internetu
CS2 and CSGO AK no spread spray side by side
by u/Dibes in GlobalOffensive