Když se porovnává výkon různých kusů hardware v daných hrách, tak se nejčastěji mluví o průměrných snímcích za sekundu. Před necelými třemi týdny jsme rozebírali výsledky testu od uživatele ThourCS, který porovnal, jak dobře běží jednotlivé mapy v CS2 a CS:GO. Po několika aktualizacích přináší nová čísla.
V metrice průměrných FPS běží všechny mapy lépe oproti výsledkům z 20. srpna. Nejvyšší nárůst průměrných FPS je u mapy Mirage dokonce o 12,38 %. Pro celkovou stabilitu a co nejmenší stuttering je ale mnohem důležitější metrika 1% FPS, případně 0,1% FPS. Ta totiž číselně hodnotí dané procento největších rozestupů mezi snímky, jednoduše řečeno tedy situace při největší akci, kam až vaše FPS mohou klesat.
Tyto výsledky jsou překvapivě rozdílné. Vertigo, jedna z nejlepších map minulého testu, nyní dokonce dosahuje nižších čísel. U metriky 0,1% FPS si ale pohoršilo více map. Vzít si z těchto měření tedy můžeme vzít primárně to, že vše není jen o číslech. Valve na hře tvrdě pracuje a každým dnem běží lépe a lépe.
⏱️CS2 FPS Benchmark - Before vs. After
— ThourCS (@ThourCS) September 8, 2023
I previously did this benchmark for every map including Italy and today, I am doing the same to check how much improvement in FPS is there after we have received multiple optimization updates.
🔍 Before vs After:
Mirage: 376.5 vs 426.2… https://t.co/LUe8DuJByz pic.twitter.com/qTrJ4DUTOu