Ať se vývojáři snaží, jak chtějí, vždy se hráčům něco nebude líbit. Jasno v tom má i tvůrce počítačových her Minh „Gooseman“ Le, který se s spolu s Jessie Cliffem proslavil modifikací Counter-Strike pro hru Half-Life.
Ten se před osmi lety ukázal na konferenci SINFO, kde přednášel o výzvách spojených s vývojem počítačové hry v dnešním herním průmyslu. Ve svém segmentu se ale dostal i k historkám z dávných dob začátků.
„Pokaždé, když jsme vydali novou verzi, si hráči stěžovali na věci, které jsme ani nezměnili,“ začal Minh Le krátký příběh. „Tato nová verze má větší lagy než ta předchozí, co jste s tou hrou udělali?“ napodoboval reakce tehdejší komunity. „Ničeho jsme se ani nedotkli, o čem to sakra mluvíte?“ reagoval tehdy vývojář. Ať už jim cokoliv vysvětloval sebevíc, vždy si stěžovali. „Tohle je horší verze než ta minulá, vraťte ji zpátky, prosím,“ říkali hráči.
Tvůrce toho už měl ale dost a vymyslel na všechny nevděčníky lest. „V další verzi jsem prostě lidem uměle snížil ping o padesát. Pokud byl jejich skutečný ping 100, prostě jsem řekl ok, bude to 50,“ pokračoval Le. Odezva hráčů rozesmála celý sál: „Spousta hráčů si pak říkala: panebože, co jsi to udělal? Tohle je neuvěřitelné!“ Takový fígl by mohl fungovat i dnes. Stále existuje mnoho rádoby vychytávek, které jsou přitom jen placebo efektem.
In 2015, Counter-Strike co-creator Minh Le said this which feels so relevant today lol pic.twitter.com/sxSuKpG1ut
— Maxim (@MaximsTweets) September 14, 2023