Přejít k hlavnímu obsahu

Noční update Counter-Strike 2: upravené zvuky i komunitní servery

30. 9. 2023 | 10:03 Counter-Strike 2 Update hry
Další den, další update Counter-Strike 2. Valve opravuje nalezené chyby ve svém nejnovějším kousku z populární CS série. Kromě menším úprav se hráči dočkali i oprav zvuků nebo vychytávek kolem komunitních dedikovaných serverů.
Noční update Counter-Strike 2: upravené zvuky i komunitní servery
Noční update Counter-Strike 2: upravené zvuky i komunitní servery
Zdroj: Valve

Zvuky

  • Opraven případ, kdy při výbuchu granátu ve vzduchu chyběly zvuky.
  • Přidány samostatné zvuky pro granáty dopadající do a mimo hratelnou oblast (samostatné zvuky pro zápalné lahve a zápalné granáty dopadající na zem a vybuchující ve vzduchu).

Gameplay

  • Opraven případ, kdy se zdálo, že oba teroristé v zápase Wingman mají bombu.

Misc

  • Opravy různých chyb rendereru Vulkan.
  • Aktualizována ikona vojáka Fénixe, aby odrážela nedávnou změnu barvy kukly.
  • Opraven problém s vykreslováním na panelu kontroly jmenovek.
  • Zakázáno vázání „toggleconsole“ na „mouse1“, protože to bránilo normálním interakcím s nabídkou.
  • Různé opravy chyb a úpravy povrchových úprav zbraní a nálepek.
  • Opraven případ, kdy nesprávně selhávalo hlasování o surrenderu.

Animace

  • Opraven případ, kdy nebyl aktivní foot pinning.

Mapy

  • Různé opravy chyb a úpravy v aplikaci Ancient.

Perfect World

  • Hráčům, kteří spustí hru v Číně a předtím přijali dohodu o předplatném služby Steam v Číně, se nyní při spuštění zobrazí výzva, která umožňuje vybrat režim „-perfectworld“ nebo „-worldwide“.
  • Výzvu ke spuštění lze aktivovat příznakem příkazového řádku „-promptperfectworld“ nebo ji zcela obejít, pokud je použit příznak příkazového řádku „-perfectworld“ nebo „-worldwide“.

Komunitní dedikované servery

  • Chcete-li spustit komunitní dedikovaný server, můžete použít tento referenční příkazový řádek:
    • cs2 -dedicated +map de_dust2
  • Chcete-li povolit protokolování, přidejte do příkazového řádku serveru:
    • příkaz: +sv_logfile 1 -serverlogging
  • Nebo přidejte do konfiguračního souboru:
    • sv_logfile 1
    • log on
  • Chcete-li povolit předávání logů HTTP, zajistěte, aby bylo logování povoleno, jak je uvedeno výše, a použijte:
    • logaddress_add_http „<adresa serveru>:<port>„
  • S odesílanými logy lze pracovat stejným způsobem jako v CS:GO.
Zaměření především na League of Legends a EA Sports FC. Občas zapne Counter-Strike, od roku 2012 ale žere LoLko, dostal se i do Diamondu :).