Začíná poslední akt tohoto roku a s ním i značné změny. Kromě nového agenta, vystupujícího pod jménem Iso, se Riot konečně rozhoupal s upravením jedné z nejnenáviděnějších zbraní ve hře. Ano, pro Judge nadešla soudná hodina. Nebo snad ne?
Agenti
Tento patch se snaží vyřešit některé problémy v rovnováze sil u Sentinelů, zejména u Cyphera. Sentinelové často vytvářejí velmi promyšlené setupy jen proto, aby je Agenti jako Raze, Skye a Fade snadno zničili. Proto byl upraven Cypherův Trapwire (C), stejně jako interakce dalších agentů v jeho prospěch.
Cypher
- Trapwire (C)
- Snížen čas, než se past aktivuje, ze 3 na 1,5 sekundy
- Po otřesu nepřítele nebo zabití se Trapwire (C) již nezničí, ale místo toho se po 0,5 sekundě znovu vyzbrojí, což mu umožní chytit dalšího nepřítele
- Trvání tagu zpomalení při zasažení zvýšeno z 0,75 na 2 sekundy
Tyto změny nutí útočníky aktivně ničit pasti, aby prolomili Cypherův setup jinak než interakcemi se schopnostmi jako Prowlers či Trailblazer. Navíc byla mírně zvýšena síla pastí, aby se zajistilo, že protivníci budou muset respektovat jejich hrozbu.
Raze
- Paint Shells (E)
- Poloměr výbuchu primárního granátu i sekundárních granátů snížen
- Primární výbuch granátu a sekundárních granátů snížen na 1 minimální poškození
- Násobitel poškození nepřátelské utility snížen z 250% na 100%
- Blast Pack (Q)
- Satchel nezpůsobuje poškození, dokud není plně vyzbrojen
- Doba, než se Satchel plně vyzbrojí, zvýšena na 1,5 s sekundy
Díky těmto změnám nebude moci Raze ničit setup Sentinelů jen pomocí svých Blast Packů.
Judge
Cílem Riotu je prý změna identity zbraně jako „brokovnice ve stylu hunker-down“, díky snížení její účinnosti při pohybu. Bude to však dostatečná změna?
- Počet nábojů v zásobníku byl snížen ze 7 na 5
- Zvýšený skokový spread z 1.25 na 2.25
- Zvýšený průběžný rozptyl z 0,10 na 0,75
Jednoduše řečeno, skákání a běhání s Judgem už nebude tak frustrující jako dříve, ale s campery v rohu to nic nezmůže. Kompletní seznam změn najdete na oficiálních stránkách Riot Games.