Cíl společnosti Warner Bros je prostý. Přejít z klasického vývoje PC a konzolových verzí vycházející v průměru jednou za tři až čtyři roky na udržitelný systém, ve kterém se budou hry těšit z věčných aktualizací.
Podle Davida Zaslava by se tento systém dotkl nejslavnějších herních sérií jako je Harry Potter, Hra o trůny, Batman a Mortal Kombat. Tituly by byly rozšiřovány skrz tzv. live-ops, tedy pravidelné aktualizace, které by do hry přinášely nový obsah. Cílem je tak přinést hráči dlouhotrvající zábavu, která firmě zároveň generuje zisk.
„Cílem je, aby hráči trávili více času hraním našich her. V konečném důsledku chceme díky delšímu cyklu hraní dosáhnout i efektivnější monetizace. V současné době máme spoustu nevyužitého potenciálu, který chceme využít pro ještě větší příjmy,“ prohlásil Zaslav. Důvěra společnosti v herní projekty pramení z úspěchu Hogwarts Legacy a Mortal Kombat 1, obě hry totiž přinesly společnosti značné zisky.