Strauss Zelnick, americký businessman a CEO společnosti Take-Two Interactive, popsal vlastní filozofii prodeje her. Z jeho pohledu by se správně měla cena odvíjet od počtu odehraných hodin, potažmo od objemu contentu. Čím víc obsahu ve hře, tím vyšší částka. Uživatelé by tak platili určitou částku za hodinu.
Zatímco někteří souhlasí s tím, že delší hra nabízí větší porci zábavy a tudíž má hypoteticky i větší hodnotu, jiní naopak tento pohled silně kritizují. Délka hry je totiž těžko měřitelný faktor. Jak trefně poznamenal jeden uživatel na Redditu: „Terraria by stála víc než můj dům.“
Vrchol roku se blíží! Kup si lístek na Tipsport MČR CS
„Když se ale budeme držet počtu hodin jako standardu, jsou naše ceny stále velmi, velmi nízké, protože nabízíme opravdu nespočet hodin zábavy. Hry jakožto odvětví jako celek nabízí spotřebitelům jedinečnou nabídku v poměru ceny a hodnoty,“ řekl Zelnick.
Co ale CEO nezmínil, jsou dodatečné způsoby monetizace již zakoupeného titulu. GTA Online přineslo společnosti Take-Two za posledních deset let miliardy z mikrotransakcí a chystaný nejnovější titul GTA 6 bude velice pravděpodobně svého předchůdce takto nastaveným systémem následovat.