Nový Summoner's Rift
Mapa už nebude (téměř) symetrická, ale měla by být mnohem více vyvážená. Zdá se, že bylo vynaloženo úsilí na vyvážení gankování mezi modrou a červenou stranou. V současné době je gankování na topu snazší pro junglery modré strany a na botu pro junglery červené strany, a to kvůli vstupu blízko jejich tier 1 věží.
Baronův příkop zůstává stejný. Tedy až do chvíle, než se Nashor spawne. Po jeho příjezdu na Rift rozbije část zdí příkopu a vytvoří nové přístupové body do pitu. Okolí tier 1 věže na midu je teď mnohem otevřenější a vstupy do jungle na jihozápadě/severovýchodě vás nyní nutí projít přímo pod věží, přičemž zdi byly upraveny tak, aby toto umožnily.
Umístění křoví a věží prošlo změnami po celé mapě, hlavně u vstupů do řeky. Liší se také vstupy do jungle stejně jako prostředí kolem red buffu. Vstup na top červené strany u T1 věže byl posunut dozadu, nyní je za věží místo před ní, což eliminuje tuto cestu pro ganky. Byla ovšem přidána úplně nová cesta mezi řekou a blue buffem (na obou stranách).
Všechny změny navíc přichází v určitém stylu. Pozorní si jistě ve videu všimli, že nás čeká Void témetika. Před Heraldem to vypadá na tři příšerky obývající pit. Z Heralda také vyskočil Renekton, což značí, že hráči se v něm budou moci pravděpodobně svézt. Monstra v jungli také poněkud zfialověla. Nakonec tu máme i nového děsivějšího Barona. Dočkáme se třeba i Void draka?