Rozhodující zápas o postup začal na mapě Ancient, kterou si zvolili SINNERS. Oba týmy na ní mají podobný win rate, a první polovina byla skutečně vyrovnaná. Po změně stran ale přijel na server buldozer. Hříšníci za obrannou stranu nastolili dominanci, ruští soupeři za sedm kol dokázali nastřílet pouhých dvanáct killů a absolutně neměli nárok na jakýkoliv odpor. Při chuti byl především Jindřich „ZEDKO“ Chyba (22-10).
Na nové mapě se ale začíná vždy od nuly, na Mirage byly boje opět hodně vyrovnané, jak opět naznačovala procentuální úspěšnost za poslední tři měsíce. FORZE však dokázali v první polovině šestkrát prostoupit českou obranu a remízový stav po změně stran dokonale využili. Ruskému celku to na vlastním picku střílelo parádně a SINNERS se museli poklonit. Rozhodnout tak muselo pro oba týmy nepříliš oblíbené Inferno.
FORZE mají na mapě z prostředí Itálie pouze 30% win rate, na jejich hře to ale nebylo poznat. Stále ji totiž hrají skoro nejčastěji. Na útočné postupy Rusů se hříšníkům nedařilo nacházet účinný recept a skóre 1:7 vypadalo hrozivě. Naději sice vykřesal Max „SHOCK“ Kvapil s úžasným acem, fenomenálně hrající Evgeny „r3salt“ Frolov byl ale proti comebacku. SINNERS utekl postup o jednu mapu, stejně jako předevčírem.