Pro začátek roku ještě nemají v Riot Games finálně vyladěné dlouhodobé řešení, ale i s touhle situací vývojáři počítali a připravili nový dočasný MMR systém. Ten je kompletně z jejich dílny, a i když bude využívaný jen krátce a jeho detaily v podstatě neznáme, tak se na vlastní tvorbu Riot Games komunita těší.
O novinkách se na Redditu hry League of Legends rozpovídal design director Riotu s přezdívkou Iksar. Podle jeho slov pocítí hráči první změny skutečně již se začátkem sezóny. Nové účty budou do žebříčku umisťovány mnohem přesněji a omezeny budou případy, kdy se dostanete do záporného počtu LP.
Důležitá změna ale přijde v průběhu roku. Vývojáři se do hry chystají implementovat systém zvaný TrueSkill 2, za kterým stojí Microsoft. Díky němu už nebudou hráči získávat pevně dané LP jednoduše na základě výhry a prohry, ale ligové body budou reflektovat váš skutečný výkon v zápase. Pokročilé metriky dnešní doby už umí krásně hodnotit více než jen základní čísla statistik, proto je takový systém konečně možný.
Po podobné funkci volají komunity her s hodnoceným režimem už dlouhé roky, proto je implementace TrueSkill 2 velkým krokem pro kompetitivní svět videoher. Pokud vše bude nastaveno správně, tak budete v League of Legends moci rychleji šplhat po žebříčku díky špičkovým individuálním výkonům i precizní práci pro tým. „Carry hráče“ jistě velmi potěší, že vydařená hra, i když s prohrou na konci, už nepřijde vniveč.