Hogwarts Legacy vyšlo loni v únoru. Počátky této hry byly pro některé poněkud kontroverzní, a to především kvůli autorce kouzelnického světa, přesto mnozí vydání očekávali se zatajeným dechem. Titul má za sebou poměrně úspěšný první rok, však se stal nejprodávanější hrou roku 2023, a budoucnost vypadá slibně.
Není proto žádným překvapením, že mezi fanoušky to šumí očekáváním, zda se dočkají pokračování. Vzhledem k úspěchu hry je to více než pravděpodobné. Vývojáři mohou také využít to, co se u prvního dílu třeba úplně „nepovedlo“ (jako je chybějící možnost famfrpálu), a poučit se. Oficiálně zatím nic oznámeno nebylo, nicméně CEO Warner Bros Games, David Haddad, prozradil existenci plánů na „řadu dalších věcí“ zasazených do vesmíru Hogwarts Legacy.
Pokud by studio Avalanche Software mělo pro sequel větší rozpočet (podle odhadů odborníků byl budget na výrobu prvního dílu cca 150 milionů dolarů), mohlo by jim to umožnit mnoho věcí, po nichž fanoušci touží a nyní je mohou do hry dostat pouze prostřednictvím módů.
A co byto mohlo být? Větší svět, který by hráči prozkoumávali, více kouzel, možnosti úpravy hráčských postav (vlasy, oblečení, kouzelnické hůlky), nebo jedna z nejvíce zmiňovaných věcí - určitý systém morálky. Je pravda, že ačkoliv má hra hodně co nabídnout, váš mladý kouzelník či čarodějka mohou bez mrknutí oka metat kletby, které se nepromíjí, a mnohá zlá rozhodnutí nemají následky, které by mohla mít.
Další možností je ale třeba také „večerka“, známá z knih a filmů, kdy studenti mají v určitý čas zůstávat v prostoru svých kolejí a nesmí se nazdařbůh potulovat školou. Mnohé tyto možnosti by umožnily snazší propojení s vaší postavou a bližší pocit k tomu, že jste to skutečně vy, kdo studuje v Bradavicích.