Na YouTube není většího tvůrce. Jimmy „MrBeast“ Donaldson v posledních letech ovládl internet, jeho videa běžně sleduje více než 100 milionů diváků. Na svém hlavním YouTube kanále má aktuálně MrBeast 234 milionů odběratelů, více než zdvojnásobil předchozí rekord Felixe „PewDiePie“ Kjellberga.
Jimmy Donaldson se proslavil především díky svým soutěžním videím. Účastníci před sebou mají většinou náročný úkol, většinou se hraje na výdrž, jako například poslední, kdo opustí kruh, získá 500 tisíc dolarů. Největším hitem byla „reálná“ Squid Game o 456 tisíc dolarů, jež nasbírala už 565 milionů zhlédnutí.
Právě podobný styl soutěží by měl být hlavním tématem reality show, o které americký content creator s Amazonem jedná. Úvodní díl by měl mít premiéru na YouTube kanále MrBeasta, další díly už by se přesunuly na Prime Video. Z dohody s americkým gigantem by měl Donaldson získat 100 milionů dolarů.