Důkazem neochvějného růstu a popularity soutěžní scény Fortnite je, že start FNCS v evropském regionu zaznamenal obrovský zájem ze strany hráčů, když se jich úvodního turnaje zúčastnilo více než 1 milion.
Množství hráčů toužících po účasti v konkurenčním prostředí FNCS 2024 potenciálně vedlo k problémům s řazením do front a přetížením serverů. I když Epic Games obvykle počítá s hustým provozem, který FNCS tradičně provází, je jasné, že letos toho bylo příliš. Pro mnohé účastníky to znamenalo náročný zážitek. Problémy se serverem byly obzvláště výrazné i během hry.
Navzdory problémům se serverem a frontami však mezi hráči převládl soutěžní duch a počet hráčů se tak vyšplhal až na zmiňovaný. To nasvědčuje i intenzivnímu očekávání, které komunitu obklopuje kolem celého FNCS 2024.
Zatímco samotný turnaj čelil problémům, hra zaznamenala i výrazný nárůst počtu diváků na Twitchi. Vzhledem k tomu, že FNCS 2024 nyní oficiálně odstartovalo, se diváci hrnou na streamovací platformy. Fortnite si tak s velkým náskokem vybojoval první místo nejsledovanější hry na Twitchi.
Třetím významným milníkem, který z víkendu vzešel, jsou čísla sledovanosti Kyle „Mongraal“ Jacksona. Profesionální hráč Fortnite na svém streamu, během víkendového FNCS zaznamenal téměř 100 000 souběžných diváků. To jen podtrhuje nejen celosvětový zájem o FNCS 2024.