„Nepřiřazujeme špatné hráče k sobě, aby ještě víc prohrávali,“ zní důrazný začátek Mattova příspěvku na platformě X. Myšlenka o existenci tzv. „queue poražených“ se v herní komunitě neomezuje pouze na League of Legends. I v jiných hrách existují spekulace o jakémsi trestání špatných hráčů.
Designér Phroxzon tvrdí, že celá konspirační teorie je jeden velký nesmysl, který ho přivádí k šílenství. „Matchmaking vás do týmu přiřadí na základě vašeho žebříčku, to je celé. Pokud prohráváte, tak je třeba se zlepšit, chyba není v tom, do jakého týmu vás hra dá,“ sdělil upřímně Phroxzon.
„To zní jako slova někoho, kdo ví, že taková funkce ve hře je,“ zní některé nekompromisní reakce z komunity. I přes obsáhlé vyjádření a ujištění přímo ze strany hlavního designéra tak bude, zdá se, i nadále existovat velká skupina hráčů, která v existenci „losers queue“ bude věřit. Proč by vůbec vývojáři takovou funkci chtěli? Odpověď je dle komunity jasná. Čím vzdálenější je hráčův vysněný rank, tím větší tendenci má hrát.
Losers queue doesn't exist
— Matt Leung-Harrison (@RiotPhroxzon) February 11, 2024
We're not intentionally putting bad players on your team to make you lose more.
(Even if we assumed that premise, wouldn't we want to give you good players so you stop losing?)
For ranked, we match you on your rating and that's all. If you've won a…