V letošním roce se oblíbená značka pánské kosmetiky stává partnem rovnou té největší esportové soutěže u nás – Mistrovství České republiky v Counter-Strike 2. STR8 jde vždy svou cestou, stejně jako mistrovský seriál, který každým rokem posouvá hranice českého esportu. Tohle spojení dává perfektní smysl.
„Moc nás těší, že jsme letos partnerem Tipsport MČR. Doufáme, že si hráči i fanoušci Counter-Strike užijí, jak se patří a budeme tady pro ně i pokud se při boji o vítězství zapotí! Těšíme se na vzrušující sezónu plnou nezapomenutelných zážitků pro celou esportovou komunitu,“ říká zástupce společnosti STR8.
Samořejmě by to nebylo správné partnerství, kdyby nepřineslo něco extra všem divákům, ať už na streamech nebo na jedné z pěti letošních offline akcí. První ochutnávku jste mohli pocítit na vlastní kůži již o tomto víkendu. STR8 provoněl Vodafone PLAYzone Arenu na vyvrcholení turnaje Tipsport CS Winter.
Návštěvníci si během třídenního programu užili soutěže a giveaways, u kterých se možná sice trochu zapotili, ale vzhledem k odměnám to vlastně vůbec nevadilo. Připravena je také nová rubrika navozující atmosféru jednotlivých map. Spolu se STR8 jsme totiž každou vůni spojili s pick'n'ban fází každého zápasu.
„Partnerství, jako je to, které se nám podařilo navázat se STR8, si nesmírně vážíme. Není to totiž jen logo na seznamu partnerů, ale přináší přímo divákům a fanouškům spoustu aktivit, soutěží a zábavy, jak se ostatně ukázalo už na první akci v Praze!“ vyjádřil se Pavel Kristián, hlavní organizátor Tipsport MČR CS.