Dragon's Dogma 2 se ihned po vydání ocitlo na základě kladných recenzí v žebříčku výše než jeho předchůdce. Kritici si titul chválí, mezitím však hráče tíží framerate RPG na počítačích. „Každé postavě je přiděleno velké množství využití CPU a dynamicky vypočítává dopad jejich fyzické přítomnosti v různých prostředích,“ vysvětluje jeden z vývojářů.
Znamená to tedy, že pokud je hodně postav na jednom místě, teoreticky může dojít k přetížení CPU, což by reálně mohlo ovlivnit FPS. „Hledáme a zkoumáme způsoby, kterými zlepšit výkon v budoucnu,“ odpověděl vývojář. Hráči si mezitím našli svůj způsob, jak tento problém jednoduše vyřešit - jsou připraveni zabíjet nevinné NPC a ačkoliv je to krok, který vývojáři úplně nenavrhli, mrtvá NPC dle nich zůstanou mrtvá navždy.
„Já, když koukám na NPC , které musím zabít výměnou za +15 FPS,“ vtipkují fanoušci a hráči v komunitních fórech na Redditu. Zabíjením NPC moohou přijít o potenciální úkoly a obsah ve hře. Jiní navrhují, aby NPC zabíjeli poté, co úkoly splní. Není to úplně postup, který by byl ideální, ale do doby, než se najde vývojářské řešení, to zřejmě musí hráče uspokojit.
Me looking at the NPC i have to kill in exchange for +15fps
byu/DearExam88 inDragonsDogma