Zatímco týmové VCT skiny pro většinu světa spatřily světlo světa už počátkem roku, čínský region čekal na turnaj v domácí Šanghaji. A protože očekávaná událost za pár dní odstartuje, tým spolupracující na tvorbě skinů konečně zveřejnil kapsule podporující tamní celky. Doposud v žebříčku popularity dominovaly týmy jako Paper Rex či Sentinels, ale EDward Gaming po svém odhalení rozhodně nezaostává.
Organizace zabodovali se svojí kampaní na sociálních sítích, především na TikToku. Desetitisíce hráčů si během prvních hodin nový skin zakoupily a svým oblíbencům tak vyjádřily svou podporu. Všechny kapsule vychází na 2 340 VP, tedy necelých 700 korun, přičemž část peněz putuje přímo za týmem. Přesto z toho populární čínská organizace vytěžila téměř 14 milionů korun, a to jen za pouhých pár hodin.
Podle komunity za úspěchem nestojí jen oblíbenost hráčů. Vývojáři se tentokrát překonali a po sítích koluje narativ, že se jedná o doposud nejhezčí VCT skin ze všech. Prodej teprve začal, takže počet prodaných kusů stále poroste. Tím se jen potvrzuje, jak je celý tým kolem hvězdného Zheng „ZmjjKK“ Yongkanga populární. Pro srovnání, druhý nejpopulárnější tým čínské ligy BLG prodal „pouhých“ 12 tisíc kousků.
EDward Gaming reportedly sold over 74,000+ VCT Team Bundles in VCT CN's TikTok Live Shopping Campaign in just 4 hours
EDG generated over $600,000 in revenue from this
(via: @VALO2ASIA) pic.twitter.com/A205ml6NBp— Valorant News (@ValorINTEL) May 15, 2024