Herní předplatné od společnosti Microsoft je stěžejní iniciativou posledních let. Akvizice řady studií vedla ke zpřístupnění mnoha oblíbených titulů na PC, Xbox a mobily za měsíční poplatek. Ještě větší ryba by do výběru mohla připlout v letošním roce. Call of Duty od Activision Blizzard patří mezi nejziskovější herní značky vůbec. Zahrnutí do Game Passu by zvýšilo nejen hodnotu, ale nalákalo nové předplatitele.
O novém Call of Duty se mluvílo jako o šestém díle Black Ops, jemuž se neoficiálně přezdívá Gulf War. Přesnou představu dostaneme 9. června na Xbox Games Showcase, kde by mělo dojít také k potvrzení zařazení do Game Passu. Podle webu Insider Gaming by k vydání mělo dojít 25. října. Série stříleček z pohledu první osoby, která začala vycházet v roce 2003, by tak mohla získat ještě vyšší popularitu.
Jako první s touto informací vyrukoval americký deník The Wall Street Journal. Podle něj jde Microsoftu o zásadní změnu v prodejní strategii, tedy preferenci předplacených služeb namísto „a la carte“ prodeje. Společnost je odhodlaná měnit pravidla herního průmyslu a posilovat svou pozici na trhu, ale zda se tato ambiciózní taktika vyplatí, ukáže až čas. Jedno je však jisté – hráči budou její kroky náležitě sledovat.