Implementace anti-cheatu na kernel úrovni byla velkým krokem. Po uvedení do provozu sice několik hráčů na sociálních sítích uvedlo, že program zničil jejich počítače, což mohlo přinést velké komplikace. Vývojáři ale stížnosti dementovali tím, že nepotvrdili žádné případy, kdy by Vanguard poškodil hardware. Program tak po Valorantu sklízí úspěch i v populární MOBA hře. Většina komunity je spokojenější než kdy dříve.
Nový anti-cheat se zdá být opravdu účinný a počty odhalených podvodníků neustále rostou. „Nyní, když měl Vanguard trochu času na rozjezd, se začínáme zaměřovat na další cheaty, proti kterým jsme v minulosti nemohli zasáhnout,“ uvádí na síti X. Nedávná data totiž ukázala, že v každé desáté hře v Masteru a výše se nacházel cheater. Nový přístup tak přináší razantní řešení – zavedení hardware ID banů, které zvýší váhu trestů.
Podvodníci doposud přeskakovali z jednoho účtu na druhý poté, co obdrželi ban, což je noční můra vývojářů online her. Hardwarové zákazy však mnohem vážněji odrazují hráče od pokusu o narušování zápasů prostřednictvím vážných dopadů – zákazem využití jejich techniky. Otázkou zůstává, zda hardwar bany zůstanou permanentní a zda udrží integritu mezi hráči. Třeba se poté konkurence vydá stejným směrem?
Now that Vanguard has had a bit of time to roll out, we're starting to target more cheats that we weren't able to action on in the past.
These new waves also will come with League's first ever Hardware ID bans, increasing the action weight against cheaters. https://t.co/vvtAZ1fBpB— League of Legends Dev Team (@LoLDev) May 20, 2024