Společnost Sony uspořádala firemní strategické setkání, na které se objevil i samotný prezident Kenichiro Yoshida. Ten krátce promluvil o tvorbě her a implementaci umělé inteligence. V čem však AI odsoudil, byla kreativita. Lidský aspekt podle jeho názoru nemůže být u této složky vývoje nikdy nahrazen. „Umělá inteligence, která se v nedávné době výrazně posunula, je používána k vytváření, ale není náhražkou lidské kreativity. Stavíme ji jako technologii, která lidskou kreativitu podporuje a přispívá k ní,“ řekl.
Yoshida poté pokračoval, že Sony chce „vychovat další generaci tvůrců“ vytvářením komunit, ve kterých se mohou shromažďovat. Podle něj společnost posledních šest let pracovala na posílení kreativního úsilí a jako příklady uvedl Helldivers 2, The Boys spin-off Gen V a film Gran Turismo. To však neznamená, že se Sony zcela vyhýbá umělé inteligenci. Počátkem tohoto měsíce společnost uvedla, že rozšíří kreativitu tvůrců pomocí umělé inteligence Gran Turismo Sophy 2.0. Ta může jezdit s 340 vozy na devíti různých tratích, což představuje výrazný vývoj oproti čtyřem vozům a čtyřem tratím, které byly k dispozici v předchozí verzi.
Představení GT Sophy širšímu okruhu uživatelů je podle Yoshidy obrovským milníkem ve vývoji oblíbené závodní série. „GT Sophy je nová revoluční technologie, která změní způsob, jakým hráči vnímají závodní hry. AI se denně vyvíjí, což je klíčovým prvkem, který udržuje Gran Turismo vzrušující i po 25 letech jeho existence. S tímto úspěchem jsme velmi spokojení a těším se, že se GT Sophy bude i v budoucnu dále vyvíjet,“ dodal prezident Sony.