Neil Druckmann, šéf studia Naughty Dog, jehož vývojáři vytvořili například legendární hru The Last of Us, měl v nedávné době rozhovor se společností Sony. Byl po něm tak trochu v horké vodě.
„Spousta mých odpovědí byla zkrácena a vytržena z kontextu,“ uvedl Neil na sociálních sítích. Společnost Sony občas zveřejňuje rozhovory se studii, která jsou pod její hlavičkou, aby ukázala své největší talenty v tom nejlepším světle.
V Druckmannově rozhovoru zaznělo, že se při vývoji her ve studiu Naughty Dog pokoušeli o zakomponování umělé inteligence a také mluvil o redefinování mainstreamového vnímání her. „Studio Naughty Dog nepoužívá slovo zábava při vytváření her,“ sdělil v rozhovoru Druckmann, přičemž na svých sociálních sítích potvrdil, že některé z jeho odpovědí byly vytržené z kontextu a kvůli stručnosti rekontextualizovány.
„Má odpověď vystřízená v rozhovoru ohledně předefinování mainstreamového vnímání her? Ve své původní podobě šlo o uvedení lidí do světa moderního hraní prostřednictvím transmediálních projektů, jako jsou televizní pořady Fallout nebo The Last of Us, a tím předefinování vnímání her od něčeho, co je vyhrazeno pro nerdy ve sklepech a směrem k typu vysokorozpočtových filmových zážitků, které jsou stále běžnější. To vše se při úpravách v rozhovoru od Sony ztratilo!“ tvrdí Neil.
Celou odpověď ohledně umělé inteligence, která dle rozhovoru „způsobí revoluci ve způsobů vytváření obsahu“, Neil nakonec neposkytnul.
This is not quite what I said. A short 🧵 pic.twitter.com/IgjPm1MwaH
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) May 25, 2024