Nejdůležitější je na „áčku“ samozřejmě vojenský vůz uprostřed situ. Oproti CS:GO se změní spousta úhlů, jelikož tank není posazen rovně, ale je posazen křivě s několika krabicemi různě poházenými kolem něj. FMPONE se znovu snaží změnit úhel z auta na A-site, tentokrát pomocí zdi.
Ta už nebude, podobně jako zmiňovaný tank, rovná, nýbrž posunuta do úhlu, který nabídne mnohem více příležitostí pro retaky. Na obrázcích není forklift nebo slavný Shroud boost. FMPONE ale hráče ubezpečil, že obojí bude stále součástí Cache.
— FMPONE (@FMPONE) May 27, 2024
Co se týče midu, tam proběhly především změny spojené s viditelností. První pohled na mid už FMPONE nabídl v únoru, teď si spíš pohrál s maličkostmi. „Takhle to vypadá se světlem, všechno je samozřejmě stále rozpracované,“ komentoval otec Cache jeden ze svých posledních postů.
Největší rozdíly jsou vidět na cihlách, které jsou nyní o něco světlejší a mohly by pomoci s viditelností agentů. Na komentář, že v Counter-Striku už je dost map s oranžovou a zlatou, FMPONE odpověděl jasně. „Je mi to u prdele, dělám tohle, protože tohle je Cache,“ prohlásil.
This is where the lighting stands now. All WIP of course. pic.twitter.com/FQG12dnEeg
— FMPONE (@FMPONE) May 27, 2024