Od února do dubna letošního roku se tým pracující na Cyberpunku 2077 zmenšoval, až nakonec klesl na nulu. Dvanáct dlouhých let od oznámení v roce 2012 se na hru soustředila řada vývojářů, a to i po uvedení kompletní hry na trh. Tato zpráva byla zveřejněna během kvartálního hovoru s investory, kde Piotr Karwowski, provozní ředitel CD Projektu, zdůraznil, že se nemáme dívat na Cyberpunk jako na příklad, jakým směrem se bude ubírat vývoj nového Zaklínače.
Cyberpunk 2077 prošel obtížným vývojem a ještě těžším uvedením na trh. Po kontroverzním vydání v roce 2020 a následných problémech na starších konzolích se hra dočkala řady oprav a vylepšení. Výsledkem byl nárůst kladných recenzí, především po vydání rozšíření Phantom Liberty.
Z původních 78 % pozitivních recenzí na Steamu se hra vyšplhala na současných 95 %. Nyní se CD Projekt však plně soustředí na vývoj nového Zaklínače. Na projektu Polaris, který je prvním dílem nové zaklínačské trilogie, pracuje více než 400 vývojářů a ve druhé polovině roku by měl přejít do produkční fáze. Kromě toho studio pracuje na dalších projektech, včetně pokračování Cyberpunku (projekt Orion) a nového multiplayer Zaklínače (projekt Sirius).
Je poměrně fascinující, jak se vývojářské kapacity přeskupily. Na Zaklínači 4 nyní pracuje 407 vývojářů, zatímco na pokračování Cyberpunku (projekt Orion) se podílí 56 vývojářů. Na projektu Sirius je zase nasazeno 39 vývojářů.
Navíc CD Projekt také rozvíjí úplně nový titul s kódovým označením Hadar, které aktuálně věnuje 20 vývojářů. Přechod od Cyberpunku 2077 ke čtvrtému Zaklínači je pro CD Projekt důležitým milníkem. Hráči se tak mohou těšit na nové dobrodružství v ikonickém světě Zaklínače, které slibuje využití moderních technologií a bohatého příběhu.