Populární hra Cyberpunk 2077 byla poprvé spuštěna v roce 2020, přičemž od kritiků sebral nespočet smíšené kritiky. Ačkoliv byly celkový příběh, hratelnost a obecná vizualizace velmi dobře hodnoceny, počet chyb, které ve hře byly, tyto kladné aspekty naprosto smetly ze stolu.
Závady byly přítomny napříč všemi platformami, přičemž v průběhu let se vývojáři snažili téměř všechny vyskytlé chyby odstranit. V současné době je hra na mnohem lepší úrovni než při spuštění.
Kvůli chybám byla hra dokonce stažena z PlayStation Store a uživatelům byly vráceny peníze. Zhruba po čtyrech letech se však titul dostal na převážně pozitivní recenze a hráči si jej chválí.
Některá médie ji dokonce považují za jedno z nejlepších RPG her všech dob. Prvotní pád dle všeho zaručil hře současnou popularitu a obrovský úspěch, alespoň tak tomu věří zástupce ředitele a návrhář questů Pawel Sasko.
„Řekl bych, že to byl rozhodně nejtěžší a největší úspěch. Já osobně jsem cyberpunkový člověk. IP si užívám o něco víc než Zaklínače, i když je miluji oba. Ale z mého osobního pohledu to cítím jako větší úspěch. Už jen proto, jak neuvěřitelně těžké to bylo,“ řekl Sasko. Vstup na trh RPG titulů zkrátka nebyl pro Cyberpunk 2077 vůbec lehká záležitost a proto z toho mají vývojáři o to větší radost.