Popularita jedné z největších internetových celebrit raketově vzrostla nejen díky po produkční stránce neuvěřitelně propracovaným videím a nekonečným spolupracím s hvězdnými osobnostmi, ale také pro jejich spektakulární obsah a filantropický přesah. Jeho příspěvky přitahují davy po celém světě.
Na začátku června dokonce překonal masovou produkci indického giganta T-Series, a přebral tak štafetu nejvíce odebíraného kanálu na platformě. Celkový počet nadále roste, náskok se neustále zvyšuje a další milníky se přibližují. O měsíc a pár dní později pokořil majestátní hranici tří set milionů odběratelů.
„Pamatuji si, jak jsem před 11 lety šílel, když jsem dosáhl 300 odběratelů,“ zavzpomínal MrBeast na své začátky. Fanoušci ho zaplavili gratulacemi a tvůrce je za ně už v sobotu odmění novým videem. To bude opět speciální, protože se na jednom místě sešlo padesát největších internetových influencerů, aby soutěžili o více než 20 milionů korun pro své fanoušky. Bezprecedentní show jistě zaútočí na další rekordy.
Ikona nejznámější video platformy nejenže pravidelně posouvá laťku, ale také přináší inspiraci a zábavu stovkám milionům lidí. Jeho cesta na vrchol je ukázkou tvrdé práce, kreativity a neuvěřitelného nasazení. Třeba se nakonec dopracuje až do Bílého domu, kam přislíbil kandidaturu, až bude mít dostatečný věk.
I remember freaking out when I hit 300 subscribers 11 years ago.. lol pic.twitter.com/YJadTd0pZq
— MrBeast (@MrBeast) July 10, 2024