Nevídaná marketingová kampaň má zajistit úspěch, ale bude to stačit? „Star Wars: Outlaws je jedním z nejočekávanějších herních titulů tohoto roku, což reflektuje opravdu silně pozitivní komunitní sentiment. A také fakt, že přicházíme s dosud největší marketingovou kampaní pro hru od Ubisoftu,“ uvedl Guillemot. Ubisoft v minulosti mnohokrát řečí peněz ukázal, jak masivní umí vytvořit marketingové kampaně. Přesto se zdá, že Star Wars: Outlaws zatím tak výraznou kampaň nemá. Počítá se prý s přibližně 5 miliony prodanými kusy.
Kamenem úrazu však může být neuhlazený gameplay. Nedávno zveřejněné video totiž vyvolalo velkou vlnu kritiky, jako se v posledních letech děje u většiny titulů ze stáje Ubisoftu. Hráči poukazují na to, že hra působí „neuhlazeně“ a přitom má na trh přijít již za měsíc. Sami zástupci společnosti přitom odmítají jakékoliv debaty o odkladu a mluví o tom, že hra je v podstatě hotová a její kvalita je opravdu vysoká. Namísto vyhlazování tak Ubisoft sází na marketingovou sílu, která by měla přetlačit obavy z nedodělaného produktu.
Ještě před vydáním na konci srpna, které opakovaně potvrdil finanční ředitel společnosti Frederick Duguet, slibuje Ubisoft odhalit další video materiály ze hry, které by se měly zaměřit na propracovaný otevřený svět. Yves Guillemot je přesvědčený, že ho lidé budou zbožňovat, takže nezbývá než doufat, že další ukázky hráče navnadí, nikoliv odradí. Vedle Star Wars: Outlaws společnost připravuje také další očekávaný titul Assassin's Creed: Shadows, mimo něj se zaměřuje na úspěšné live service hry jako Rainbow Six: Siege a XDefiant.