Přejít k hlavnímu obsahu

Assassin's Creed Shadows chce zbořit dosavadní limity a posunout hranice konzolového hraní

14. 8. 2024 | 10:00 Gaming
Vydání dalšího titulu ze série Assassin's Creed se blíží, není tedy divu, že vývojáři začínají tlačit na marketing okolo celého produktu. „Očekávání jsou jako vždy velká a my chceme dosáhnout toho, že každý náš titul bude lepší než ten předchozí, což chceme potvrdit s Shadows,“ sdělil Karl Onnée, hlavní producent hry.
Assassin's Creed Shadows
Assassin's Creed Shadows
Zdroj: Ubisoft

Za Assassin's Creed Shadows stojí Ubisoft Quebec, stejný tým, který stvořil Assassin's Creed Odyssey. Zkušenosti z vývoje Odyssey, výkonný hardware a novou verzi enginu pak sám producent Onnée vnímá jako klíčové faktory, které mají z Shadows udělat rozdílovou hru bořící hranice doposud možného.

„Cítili jsme, že nastal ten správný okamžik. Máme k dispozici výkonný hardware a novou verzi enginu, což nám umožňuje naplnit naši vizi,“ prozradil. A co konkrétně má z Shadows udělat revoluční titul? Vizuální stránka, precizní světlo a stíny spolu s dynamickým počasím, tedy aspekty, které jsou velmi náročné na výkon.

Shadows bude vůbec první Assassin's Creed hrou, která pojede výhradně na konzolích PS5 a Xbox Series X/S. Hráči se vydání dočkají už na podzim tohoto roku, otázkou nicméně zůstává, zda vypiplaná vizuální stránka dokáže přilákat i ty hráče, kteří vnímají Assassin's Creed hry už delší dobu jako repetitivní. 

Hry mě baví i živí od roku 2017, aktuálně se jim věnuji na pozici herní producentky v jednom brněnském studiu. Psaní o hrách je pak pro mě radostí a koníčkem. Kromě nebezpečného tria CS2, LoL a Age of Empires II mám ráda sport a pivo.