Nejnovější live service hra publikovaná společností Sony měla velké ambice uspět v žánru FPS hero shooter, ale nakonec se ukázala jako šlápnutí mimo hráčské chutě. Concord byl ve vývoji téměř deset let a již od začátku byl prezentován jako klíčová součást strategie Sony zaměřené na rozšíření nabídky online her.
Uvedení na trh však skončilo fiaskem. Na Steamu se prodalo pouze okolo 10 000 kopií, přičemž v jednu chvíli si hru zaplo maximálně 660 hráčů. To je hluboko pod očekáváními pro titul tohoto rozsahu. Ani na samotné konzoli PS5 nejsou čísla o nic lepší, analytici hovoří o celkovém počtu 25 000 prodaných kusů.
Střílečka od studia Firesprite podle odborníků neuspěla z důvodu extrémně konkurenčního prostředí ve svém žánru. Tento herní segment je již velmi nasycený a Concord nepřinesl žádné výrazné novinky nebo prvky, které by ho odlišovaly od zavedených titulů, jako je Overwatch nebo Apex Legends. Navíc byl uveden na trh ve stejném období jako několik dalších vysoce očekávaných her, což ovlivnilo jeho šanci na úspěch.
Dalším z hlavních problémů je cenová politika. Concord stojí okolo tisícovky, zatímco mnoho jeho přímých konkurentů je v základu zcela zdarma. Toto rozhodnutí, v kombinaci s nedostatkem budoucích rozšíření, jako jsou battle passy, vedlo k tomu, že hra nebyla schopna oslovit dnešní publikum. Přestože technicky ani hratelností nejde o špatný titul, trh jednoduše neprojevil zájem o další podobný kousek v přetíženém žánru.