Přidání hráčských samolepek do hry dodalo Majoru ještě větší prestiž. Procenta z prodejů jsou důležitou stranou mince, ale pro spoustu hráčů je mít vlastní předmět ve hře hlavním důkazem toho, že něco opravdu dokázali. Už nyní se tak ve velkém mluví o tom, kdo by mohl mít nejhezčí samolepku na nadcházejícím Majoru v Šanghaji, minimálně co se týče týmových log. Dynamo Eclot a SINNERS má komunita v oblibě.
Samolepky jednotlivých hráčů tvoří kromě týmových log v pozadí jejich podpisy. Postupem času se z nich ale stávala spíše umělecká díla, už dlouhé roky si řada hráčů na vytvoření stylového podpisu, nebo minimálně jeho konceptu, najímá různé umělce. Na scéně tím nejznámějším je Dingle, který jen u minulého Majoru pokreslil stovky papírů a do hry se dostalo celkem devět samolepek, do jejichž tvůrčích procesů se zapojil.
S každým Majorem se stále častěji dočkávaly podpisy odmítnutí, až minule byla kapsule připravena dokonce až na druhou fázi turnaje. Valve proto před dalším šampionátem rázně rozhodlo, že takhle to dál nejde. Jasně daná pravidla, jak by měl tvůrčí proces probíhat, očividně nestačila a nyní přichází jejich tvrdší aplikování. Podepisování bude probíhat osobně, už žádné podpisy od umělců s dokonalým rukopisem.
Kdo se tedy probojoval do finální části regionálního kvalifikačního cyklu, ten bude už na RMR v Šanghaji požádán o vytvoření podpisu. Zabrat by neměl více než 5 až 10 sekund, čímž by měl být autentický a stejný, jaký od hráčů mohou fanoušci obdržet například na autogramiádě. Jednoduché pravidlo říká, že pokud podpis trvá déle, tak je příliš komplikovaný. Uvidíme, jakou úroveň tak šanghajské podpisy budou mít.