Přejít k hlavnímu obsahu

ZBROJNICE: Kompletní seznam změn z 3. října s ukázkou nejlákavějších skinů

4. 10. 2024 | 09:00 Counter-Strike 2 Update hry
Nejnovější nálož obsahu pro Counter-Strike 2 toho přinesla spoustu. Pojďme si je kompletně projít v českých patch notes, spolu s náhledem na kosmetické předměty nejvyšších kategorií.
Kukri Knife
Kukri Knife
Zdroj: Valve

[ZBROJNICE]

  • V herním obchodě je nově dostupná záložka „Zbrojnice“ (viz https://store.steampowered.com/sale/armory)
  • Zbrojnice ukrývá tři nové kolekce zbraní, dvě kolekce přívěsků, dvě kolekce samolepek, bednu Gallery Case a vzhled „Heat Treated“ pro zbraň Desert Eagle
  • Pro možnost odemykat kredity použitelné ve zbrojnici si hráči musí zakoupit a aktivovat permanentku do zbrojnice
  • Kredity jsou odemykány získáním daného množství XP při hraní s aktivní permanentkou
  • Kredity lze ve zbrojnici směnit za vybrané předměty
Heat Treated s extrémně vzácnou kondicí
Heat Treated s extrémně vzácnou kondicí
Foto: /u/tribbletronn

[PŘÍVĚSKY]

  • Představujeme přívěsky – dynamické předměty, které můžete připevnit na své oblíbené zbraně. Momentálně jsou přívěsky dostupné pouze ve zbrojnici
  • Přesné umístění přívěsku na zbrani lze určit pomocí myši. Platí však, že na jedné zbrani může být připevněn pouze jeden přívěsek
  • Pro sundání přívěsku slouží nástroj „oddělovač přívěsků“, který daný přívěsek vrátí do inventáře a umožní jeho opětovné použití/připevnění
  • Vyzvednutím přívěsku ze zbrojnice získají hráči tři oddělovače přívěsků zdarma. Další oddělovače je případně možné zakoupit
Přívěsky Missing Link
Přívěsky Missing Link
Foto: Valve
Přívěsky Small Arms
Přívěsky Small Arms
Foto: Valve

[INVENTÁŘ A PŘEDMĚTY]

  • Na všechny předměty získané z herního obchodu (včetně zbrojnice), obchodních nabídek a komunitního trhu služby Steam se nově vztahuje 7denní omezení opětovné výměny a prodeje na trhu
  • Každý hráč si nově může na svých předmětech prohlédnout/vyzkoušet všechny samolepky, nášivky a přívěsky dostupné na komunitním trhu, ve zbrojnici a v inventářích uživatelů služby Steam
  • Byla odstraněna možnost odstranit z inventáře bedny se zbraněmi
  • Byla přidána možnost určit při nalepování nových samolepek úroveň jejich strhnutí
  • Při strhávání nalepených samolepek je nově dostupný přesný posuvník „Úroveň strhnutí samolepky“. Stále však platí, že úroveň strhnutí samolepek může pouze stoupat a samolepky tedy nelze „obnovit“
  • Byl přidán způsob okamžitého odebírání samolepek ze zbraní, který doplňuje jejich běžné strhávání
  • Při používání štítku je nově dostupný náhled samotného „modulu“ na daném předmětu
  • Bylo opraveno několik případů, kdy použití štítku nebo samolepky vyústilo v odebrání (sundání) zbraně z vybavení
  • Je-li přizpůsobován základní vzhled zbraně, kterým je hráč aktuálně vybaven, po dokončení změn dojde k automatickému vybavení přizpůsobené verze
B the Monster
B the Monster
Foto: Valve
Dragon Snore
Dragon Snore
Foto: Valve

[ANIMACE]

  • Byl vylepšen postoj postav při velkém převýšení
  • Došlapování a zdvihání chodidel je nově řešeno zvlášť pro každou situaci, čímž byly redukovány případy přílišného naklánění postav (tato změna se nelíbí Michaelu Jacksonovi)
  • Inverzní kinematická úloha došlapování a zdvihání chodidel postav už není ovlivňována špatnou odezvou serveru
  • Pokud by chodidla měla došlápnout do značně odlišného postoje, než jaký byl očekáván, změní se postoj na ten používaný při nečinnosti
  • Byly přepracovány animace běhu, chůze a přikrčení, čímž bylo opraveno přílišné rozkročení nohou při pohybu
  • Byly změněny animace šplhání po žebřících a související chování, takže hlavy postav nově přesněji naznačují, kam míří hráčova kamera (plus je při šplhání nově správně znázorněno přikrčení)
  • Bylo zamezeno doskakování postojů během přikrčení nebo napřímení v rámci výskoku a také bylo redukováno naklonění při animacích výskoku
  • Bylo opraveno doskakování postojů v případech, kdy postavy padají z výše umístěných povrchů
  • Byla opravena řada případů, kdy postoje postav při pohybu s těžkými zbraněmi vykazovaly mírné doskakování
Lil' Pig
Lil' Pig
Foto: Valve
Starcade
Starcade
Foto: Valve

[HRATELNOST]

  • Výbušné a oslepující granáty už nevybuchnou předčasně, pokud přesáhnou svůj limit pro počet odrazů v omezeném prostoru (tzn. když se zaseknou)

[GRAFIKA]

  • Do nastavení obrazu byla přidána rozbalovací nabídka pro výběr použitého monitoru dostupná v režimu celé obrazovky
  • Byly opraveny grafické artefakty na efektech ohně v pokročilých nastaveních obrazu

[ZVUK]

  • Byla opravena chyba, kvůli které nebyly zvuky rozhraní správně umístěny, když se hráč nacházel v zápase
  • Byl opraven problém, kvůli kterému se zvuky kroků přehrávaly pro místního hráče, ale ne pro ostatní (a naopak)
  • Byl opraven problém, kvůli kterému se na živých hráčích mohly přehrát zvuky šplouchání vody určené pro mrtvoly padající do vody
  • Byl opraven problém, kvůli kterému na komunitních serverech nefungovala hlasová komunikace
  • Byl opraven problém, kvůli kterému se někdy nemusela ukončit příchozí hlasová komunikace
Fade
Fade
Foto: Valve
Rainbow Spoon

[PŘIPOJENÍ]

  • Do „Nastavení > Hratelnost > Telemetrie“ byla přidána možnost „Zobrazování grafu kvality spojení / chybných doručení“
  • Byl změněn způsob, jakým jsou počítána chybná doručení datových rámců. Dříve platilo, že když byl rámec doručen mimo pořadí, mohl být počítán jako chybně doručený, i když byl opraven a neovlivnil zážitek ze hry. Také nebylo přihlíženo k rámcům doručeným s přílišnou variací prodlevy, které mohly narušit plynulost zážitku. Nový způsob počítá rámce doručené mimo pořadí jako chybné, pouze pokud negativně ovlivnily zážitek ze hry. Kromě toho je zajištěno, že pokud variace prodlevy doručení přesáhne únosnou mez, rámce jsou počítány jako chybně doručené, i když nebyly ztraceny a dorazily ve správném pořadí

[WORKSHOP]

  • Do shaderu prolnutí s prostředím byla přidána třetí volitelná vrstva
  • Pro shadery prostředí byla přidána možnost povolit biplanární mapování
  • Byla přidána volitelná vrstva vlhkosti, kterou lze v editoru Hammer nanést na materiály prostředí, které to povolují
  • Byly přidány korekce barev, nerovnosti a přizpůsobení normálových map pro shader listů a statická překrytí

[RŮZNÉ]

  • Byla odstraněna podpora možností spuštění hry, které byly zamýšleny pouze pro potřeby vývojářů
Vaporwave
Vaporwave
Foto: Valve
Gold Toof
Gold Toof
Foto: Valve

[MAPY]

  • Ancient:
    • Byla opravena mizející geometrie
    • Bylo opraveno několik případů, kdy hráči mohli detekovat pohyb nepřátel ve vodě přes celou mapu
    • Bylo zamezeno několika pixelovým nakouknutím
    • Byl opraven problém, kvůli kterému mohly být skrze geometrii vidět stíny hráčů
    • Bylo upraveno ohraničení pro zajištění plynulejšího pohybu
  • Anubis:
    • Bylo přidáno několik chybějících ohraničení
    • Na několika místech byla popostrčena geometrie a ohraničení, která překážela při házení granátů
    • Bylo vylepšeno ohraničení některých podlah pro zajištění předvídatelnějších odrazů granátů
    • Bylo zamezeno pixelovému nakouknutí
    • Bylo upraveno ohraničení pro zajištění plynulejšího pohybu
  • Dust 2:
    • Bylo opraveno ohraničení na místě pro bombu B
  • Italy:
    • Mapa byla přidána do aktivní služby (mezi mapy kompetitivního módu)
    • Byly opraveny animace ptáků
  • Mirage:
    • Bylo opraveno několik míst, kde se mohla zaseknout bomba
  • Nuke:
    • Bylo zamezeno pixelwalkingu
    • Bylo opraveno několik míst, kde se mohla zaseknout bomba
    • Bylo opraveno několik děr v geometrii, kam mohly zapadnout předměty
    • Byla opravena mizející geometrie
  • Overpass:
    • Bylo upraveno ohraničení pro granáty, které mohlo mít za následek jejich nesprávné odrážení
Samolepky
Samolepky
Foto: Valve

Časté dotazy

  • Jak mohu získat permanentku do zbrojnice? Permanentky do zbrojnice si mohou zakoupit primární účty, a to jak přímo ve hře, tak na webu
  • Jak mohu získat předměty ze zbrojnice? Předměty nabízené ve zbrojnici lze získat pouze směnou za kredity
  • Jak mohu odemknout kredity? Pokud máte aktivní permanentku, kdykoli získáte při hraní XP, posunete se o kousek blíž k odemknutí dalšího kreditu
  • Co když na mě působí bonus k XP, nebo naopak redukce XP? Ovlivňuje to také permanentku? Ne. Postup permanentky je konstantní a za stejnou dobu hraní se vždy posunete o stejný kousek k dalšímu kreditu
  • Kolik kreditů mohu celkem odemknout s jednou permanentkou? Každá permanentka nabízí celkem 40 kreditů. První odemknete s její aktivací, zatímco zbylých 39 odemknete následným hraním
  • Kolik permanentek mohu mít v jednu chvíli aktivních? V jednu chvíli můžete mít aktivních pět permanentek
  • Jsou permanentky a kredity vyměnitelné nebo prodejné? Ne, permanentky do zbrojnice a kredity není možné vyměnit ani prodat na komunitním trhu služby Steam
  • Mohu si kredity zakoupit? Ne. Jediný způsob, jak odemknout kredity, je získat dostatek XP s aktivní permanentkou či permanentkami
Tvoří a pisálkuje na pískovišti jménem PLAYzone.cz už od roku 2011. Zkoušel i jiné pozice, redaktořina a komentování je ale cesta. Přes 10000 článků a bleskovek hovoří za vše. Rád si hraje se slovy, stvořil třeba Zápasovník. Je fanouškem také klasického sportu, ze všeho nejvíc ale miluje jídlo.