Mobile Legends: Bang Bang byl prvním titulem, jehož soutěž překonala miliardovou hranici v počtu hodin sledování. Worlds každoročně láká diváky z celého světa, a i když se zatím nepodařilo překonat ML:BB, dokázalo zazářit jako první esportový turnaj na PC či konzoli, který se pyšní touto úžasnou statistikou. Jak je možné, že se turnaj pořádaný jednou ročně dostal až sem, když ML pořádá osmkrát více akcí ročně?
Tajemství spočívá v globálním vlivu a neuvěřitelném růstu, který League of Legends zažívá v posledních letech. Například korejská LCK se pomalu blíží také k miliardové hranici, ale právě Worlds si díky své jedinečnosti a ročnímu pořádání stále udržuje svou výsadní pozici. Přestože má výrazně méně vysílacího času než jakákoliv jiná soutěž – ať už LCK nebo MLBB, jeho vliv na globální publikum je nezpochybnitelný.
Od svého prvního ročníku v roce 2011 prošlo Worlds ohromným vývojem. Co bylo kdysi jen nadšením pro hrstku oddaných hráčů, se postupně stalo jednou z nejsledovanějších akcí roku. Za tento úspěch může mimo jiné neustále rostoucí základna fanoušků po celém světě. Zatímco korejské a anglické publikum tradičně dominovalo, dnes sledují Worlds miliony diváků ve Vietnamu, Španělsku, Brazílii a dokonce i v Japonsku, kde zájem o League of Legends rostl exponenciálně.
Vietnamští diváci se stali jedním z klíčových pilířů League of Legends scény. Před pěti lety byli sice napřed před ostatními menšími jazyky, ale stále výrazně zaostávali za korejskými a anglickými diváky. Dnes však hrdě stojí mezi největšími fanouškovskými základnami hry. Ruku v ruce s nimi jdou i brazilští fanoušci, jejichž růst je snad nejrychlejší ze všech regionů. Když na scénu vstoupí brazilský tým, jejich vášeň pro hru je doslova cítit.
Zajímavostí je i rostoucí popularita francouzských a portugalských přenosů. Ve Španělsku a Latinské Americe si League of Legends stále drží své věrné diváky, kteří každým rokem přispívají k nárůstu sledovanosti. Klíčovým faktorem je neustálá schopnost hry oslovit nové diváky z různých koutů světa. Ať už jste v Asii, Jižní Americe, nebo v Evropě, League of Legends se stalo symbolem globální esportové scény.