Vývojáři nasadili zbrusu nový systém, který odměňuje nejen zabijáky, ale i šampiony, kteří umí vydělávat zlaťáky. Protože bude hlavním faktorem pro odměnu množství získaných peněz, může být i hráč s nulovým skóre stále nebezpečnou hrozbou, pokud dobře farmí. Tato změna je zaměřená na vyvážení her a zpomalení lavinového efektu, který často vedl k rychlému rozhodnutí zápasů.
Ať už je to Janna s 0/0/15, která zabila jen vzduch, nebo Jax, který sotva přežil na laning fázi na topu, systém se teď zaměřuje na jejich zlaťáky. To znamená, že i když někdo nemá žádné zářezy na svém kontě, jeho odměna může být na stejné úrovni jako u neúnavného zabijáka. A co víc, tato aktualizace zaručuje, že se odměny rozdělují postupně. Dokonce i minimální částky, jako třeba 1 zlaťák, se teď počítají.
Pro hráče, kteří mají rádi dramatické návraty do hry, je tu dobrá zpráva. Aktualizace pomáhá prohrávajícím týmům zpomalit protivníky a lépe vyrovnávat ztráty. Vývojáři totiž zavedli mechanismus, který výrazně snižuje množství zlaťáků, které prohrávající tým vydá, když se odměny aktivují. Díky tomu nebudou odměny pro soupeře tak lukrativní, což přináší větší šanci na postupný návrat do hry.
Další důležitou změnou je vylepšení negativních odměn, které snižují zlaťáky za úmrtí a zároveň umožňují zlepšení šancí pro prohrávající tým. Prohrávající týmy budou ztrácet méně zlaťáků, což jim pomůže zůstat déle ve hře a minimalizovat riziko prohrání kvůli jednomu riskantnímu souboji. Tento krok je vítán zejména u týmů, které často musí čelit nepříznivému skóre. Jeden „inter“ by tak už neměl tak moc ohrozit celou týmovou snahu.
K tomu všemu přibyla i změna ve vypisování odměn za významné cíle, jako jsou draci a věže. Zatímco se tyto odměny objevují častěji, jejich hodnota byla lehce snížena. To vše pro zajištění spravedlivějších herních podmínek a menšího lavinového efektu, kdy jeden tým drtí druhý. Ekonomika zápasu je důležitější než kdy dřív. Hráči se budou muset naučit, jak efektivně hospodařit se zlaťáky a kdy riskovat odměnu.