Vydání nejnovější dílu Call of Duty s názvem Black Ops 6 se dá označit za úspěšné. Nejsledovanější trailer v historii celé série následovala řada rekordních čísel v beta verzi i po samotném launchi. Úvodní víkend podle oficiální zprávy zaznamenal největší počet hráčů, odehraných zápasů i nahraných hodin v historii ikonické značky. Úspěch přišel napříč všemi platformami, prodeje hravě předčily předchozí díl Modern Warfare III.
Podle Player Engagement Trackeru spustilo 28. října „Call of Duty HQ“ neuvěřitelných 52 procent aktivních Xbox hráčů a 34 procent aktivních PS5 hráčů. Na obou platformách se přitom ještě nedávno pohybovala čísla pod 20 procenty a především na Xboxu jde o gigantické pokoření předchozího rekordu. Call of Duty s vysoce očekávaným dílem potvrdilo svou popularitu a platformy z ní díky předplatným těží maximum.
„CALL OF DUTY: BLACK OPS 6“ is the biggest Call of Duty launch of all-time, according to Microsoft CEO
▪️ Highest number of players on launch day
▪️ Most Game Pass subscribers in a single day
▪️ PlayStation and Steam saw a 60% increase in sales compared to MWIII pic.twitter.com/enzui0JebP— ScreenTime (@screentime) October 30, 2024
CEO Microsoftu Satya Nadella launch označila za největší v historii. Tuto skutečnost dokládá tvrzením, že v den vydání se podařilo stanovit nový rekordní nárůst předplatitelů služby Game Pass. Nový díl si mohli hráči pořídit a důkladně otestovat za 300 Kč (PC) nebo 440 Kč (Xbox), než za něj utratí plnou cenu 2000 Kč. Konkrétní čísla Microsoft neodhalil, ale přesně takový úspěch především Xbox v kritické době potřeboval.
Recenze jsou sice smíšené, ale čísla prodejů a hranosti hovoří jasně. Black Ops 6 byla správnou trefou, jež spojuje všechny prvky, které mají hráči Call of Duty rádi. Singleplayerová kampaň je označována za nejlepší za dlouhé roky, návrat k osvědčené verzi zombíků si vysloužil chválu a multiplayer s celou řadou různých módů a vylepšenou hratelností už je každoroční klasikou. Každý si najde to své, pokud občas přimhouří oko.