Přepracovanou mapu Train a vylepšený Overpass jsme si spolu s novými komunitními mapami představili samostatně, a tak nastal čas dalších součástí patch notes. Jen o úpravách map totiž dnešní aktualizace není.
Velkou novinkou je funkce „damage prediction“. Hra nyní bude dávat vizuálně a zvukově najevo udělení poškození bez čekání na potvrzení od serveru, což výrazně zlepší pocit vyšší responsivity za cenu občasné nepřesnosti kvůli informacem, které herní klient nestihl zpracovat. „Zapnětě si damage prediction a běžte na deathmatch. Nebudete věřit, jak úžasná je nyní odezva,“ potvrzuje zkušený profík Rasmus „raalz“ Steensborg.
Nová funkce nebude aktivní při vysokém pingu a je možné si ji i manuálně vypnout ve třech nastaveních. Pokud chcete předejít podivným situacím jako níže, tak si z nich zapněte pouze „Predict Kill Ragdolls“.
Something is definitely wrong with Damage Prediction system which was added in Today's @CounterStrike Update. Here's a clip sent by @ftzyi 👇 pic.twitter.com/EJ2puq51v4
— Thour CS2 (@ThourCS2) November 14, 2024
Spolu s novým Trainem do hry přišel tutorial obsahující čtyři lineupy na granáty pro T stranu, který je velmi chválen. Pokud podobný průvodce postupně vznikne pro všechny mapy, tak půjde o velkou pomoc novým hráčům. K tomu byla navíc opravena preview camera, která konečně správně ukazuje jumpthrow granáty.
Dále byla vylepšena animace po zasažení flashbangem, aby přesněji ukazovala úroveň oslepení. Postava si nyní bude zakrývat oči jen při úplném oslepení. Přidána byla ambientní okluze pro nohy z pohledu první osoby pro lepší zakotvení v prostředí. A optimalizován byl rovněž výkon u molotovů a zápalných efektů.