Řeč o paralelních světech může být pravdivá, minimálně na Summoner's Riftu. Musíme ale začít od začátku. Vše začalo běžnou hrou, ve které proběhl remake kvůli problémům s připojením jednoho z hráčů. Devět hráčů skončilo zpět v lobby, přesně podle pravidel. Solarbacca, který svůj průchod hrou streamoval, se v klidu připravoval na další zápas. Po odehrání další hry, kterou vyhrál, jej však zaskočila penalizace na jeho LP z minulé hry (body v žebříčku). Jak mohl přijít o body za remaknutou hru?
V tu chvíli se o situaci začal zajímat Vandiril, známý v komunitě díky analýze právě takových chyb. Když začal hledat odpovědi, zjistil neuvěřitelnou věc. Ve hře, která měla být remakem, Yasuo (který se ve streamerově hře nepřipojil) pokračoval v hraní. Zatímco ostatní hráči byli zpět v lobby, Yasuo si sám „užil“ plnou desetiminutovou hru. A co víc, vyhrál ji! V přiloženém screenshotu z této absurdní situace bylo zřejmé, že Yasuo nakoupil předměty, zatímco ostatní hráči zůstali nečinně na spawnu.
just played a challenger lobby where it remade at 1:30 but we all got leaver penalties and yasuo played the full game with hull breaker. wtf is this @Vandiril @RiotPhroxzon @RiotAugust pic.twitter.com/tYc6aAdDWm
— Solarbacca (@Solarbacca1) December 3, 2024
Po ponoření do detailního zkoumání záznamu hry se ukázalo, že 10 hráčů, kteří měli být ve stejném zápase, byli ve skutečnosti rozděleni do dvou her. Devět z nich odhlasovalo remake, zatímco Yasuo si zahrál „paralelní hru“. Odhaduje se, že tento bug mohl vzniknout kvůli zpožděnému připojení hráče.
Tato chyba však není první svého druhu. Podobné situace se podle komunity objevily i v jiných herních módech, jako je ARAM. Přesto je zarážející, že tak zásadní problém, který dokáže rozbít zážitek z kompetitivní hry, nebyl doposud opraven. Solarbacca na svém streamu vyjádřil frustraci nejen ze ztráty LP, ale také z absence jakékoli kompenzace za takovou chybu.