Přejít k hlavnímu obsahu

Karmine Corp prodal více emotikonů než všechny ostatní týmy LEC dohromady

18. 12. 2024 | 18:00 League of Legends Zajímavost
Riot Games přišel s novinkou, která měla oživit scénu a podpořit profesionální týmy. Každý z týmů do hry přidal vlastní emotikon podle představ. Kdo tuhle hru o emote krále ovládl? Jednoznačně Karmine Corp, a to s obřím náskokem.
"It’s FF Time“ od Karmine Corp
"It’s FF Time“ od Karmine Corp
Zdroj: Riot Games

Koncem srpna spustil Riot Games globální emotes inspirované Tier 1 týmy z různých regionů, včetně LEC, LPL, LCK a dalších. Každý emote stojí 350 RP, což je zhruba 2 eura, a 30 % z prodejů jde přímo do kapes týmů. To znamená, že za každý prodaný emote dostane tým přibližně 0,7 eura. Pro týmy to měla být nejen příležitost k získání finanční podpory, ale také ukázka síly jejich fanouškovské základny.

Riot sdílel s týmy aktuální žebříček prodejů a výsledky mluví za vše: emote „It’s FF Time“ od Karmine Corp zcela dominuje. Podle zdrojů ze Sheep Esports tento emote prodal více kusů než všech ostatních devět LEC týmů dohromady. Počet prodaných kusů dokonce přesáhl šest ciferných čísel! Kromě vynikajícího výsledku Karmine Corp zůstaly ostatní týmy spíše zklamané – celkový objem prodejů emotikonů v rámci LEC nedosáhl očekávaných výšin.

Kompletní žebříček prodejů emotes v LEC

  1. Karmine Corp
  2. G2 Esports
  3. Team BDS
  4. Team Heretics
  5. Fnatic
  6. GIANTX
  7. Rogue
  8. Mad Lions KOI
  9. Vitality
  10. SK Gaming

Popularita emotes může odrážet oddanost fanoušků jednotlivých týmů, ale nesmíme opomíjet i atraktivitu samotných designů. A právě „It’s FF Time“ od Karmine Corp vyniká nejen jedinečným provedením, ale i perfektním načasováním – tato hláška je oblíbená mezi hráči po celém světě.

Student, hráč a fanoušek esportové scény. Věnuji se především Valorantu a League of Legends, cizí mi ale není téměř nic. Taky pleskám španělský fotbálky v hospodách a dám si u toho dobrý pívo.