Koncem srpna spustil Riot Games globální emotes inspirované Tier 1 týmy z různých regionů, včetně LEC, LPL, LCK a dalších. Každý emote stojí 350 RP, což je zhruba 2 eura, a 30 % z prodejů jde přímo do kapes týmů. To znamená, že za každý prodaný emote dostane tým přibližně 0,7 eura. Pro týmy to měla být nejen příležitost k získání finanční podpory, ale také ukázka síly jejich fanouškovské základny.
Riot sdílel s týmy aktuální žebříček prodejů a výsledky mluví za vše: emote „It’s FF Time“ od Karmine Corp zcela dominuje. Podle zdrojů ze Sheep Esports tento emote prodal více kusů než všech ostatních devět LEC týmů dohromady. Počet prodaných kusů dokonce přesáhl šest ciferných čísel! Kromě vynikajícího výsledku Karmine Corp zůstaly ostatní týmy spíše zklamané – celkový objem prodejů emotikonů v rámci LEC nedosáhl očekávaných výšin.
Kompletní žebříček prodejů emotes v LEC
- Karmine Corp
- G2 Esports
- Team BDS
- Team Heretics
- Fnatic
- GIANTX
- Rogue
- Mad Lions KOI
- Vitality
- SK Gaming
Popularita emotes může odrážet oddanost fanoušků jednotlivých týmů, ale nesmíme opomíjet i atraktivitu samotných designů. A právě „It’s FF Time“ od Karmine Corp vyniká nejen jedinečným provedením, ale i perfektním načasováním – tato hláška je oblíbená mezi hráči po celém světě.
🚨 IT'S FF TIME 🚨
Notre première emote in game est disponible sur le client LoL au prix de 350 RP ! #KCORP
N'oubliez pas de la spam in game à chaque fois que vous explosez votre matchup 😎 pic.twitter.com/TVjSQcmriD— Karmine Corp (@KarmineCorp) August 28, 2024