Dříve bylo běžné, že hráči během výběru šampionů využívali externí stránky, jako je OP.GG, aby si o svých spoluhráčích zjistili co nejvíce. Jaký mají winrate? Hrají na svém hlavním účtu, nebo jde o smurfa? Tyto informace pak často vedly k předsudkům, toxickým poznámkám nebo rovnou k opuštění fronty, pokud někdo „nevyhovoval“. Riot si dal za cíl vytvořit prostředí, kde se tým soustředí na strategii a spolupráci, nikoli na předsudky.
I když byla tato změna zprvu přijata smíšeně, čas ukázal, že její dopad na zdraví ranked her je neocenitelný. Na Redditu se před pár dny rozpoutala debata, kde hráči sdíleli své dojmy z této úpravy. Mnozí vyzdvihovali, jak odstranění jmen pomohlo omezit problémy, jako je dodging (opouštění lobby na poslední chvíli) nebo zbytečná dramata v chatu. Jeden z hráčů vtipně poznamenal, že „ten Murk Wolf je vždycky idiot,“ narážejíc na generická jména, která Riot zavedl jako náhradu za skrytá jména vyvolávačů.
Ne všichni hráči však s touto změnou souhlasí. Někteří si stěžují na ztrátu transparentnosti – tvrdí, že by chtěli vědět, jestli jejich spoluhráč není troll nebo bot. Jiní si postesknou, že už nemohou využívat dostupné statistiky k lepší přípravě na hru. I přes tyto výtky většina hráčů uznává, že změna přispěla k lepší atmosféře ve hrách. Ať už hrajete v bronzu, nebo v challengeru, rozhodnutí Riotu se zdá být krokem správným směrem.
Tento malý zásah je důkazem toho, že Riot se snaží naslouchat hráčské komunitě a neustále hledat způsoby, jak zlepšit herní zážitek. Přestože debata o této změně stále probíhá, League of Legends je díky této změně o něco spravedlivější a méně toxické. Jakmile však začne zápas, externí stránky již odhalí veškeré statistiky. Počet takových uživatelů je však výrazně nižší, a na opuštění Champion Selectu je již pozdě.
Removing summoner names from ranked champ select was one of the best decisions Riot ever made.
byu/WolfNational3772 inleagueoflegends