Někteří agenti skončili jako koncepty, jiní se dočkali přetvoření, a jejich stopy můžeme dodnes nalézt v současných hrdinech. Kdo byli Crusader, Shatter a Joules? A proč se nikdy nedostali do Valorantu tak, jak byli původně zamýšleni? Vývoj her jako Valorant je plný pokusů a omylů. Každý agent musí zapadat do dynamiky hry a současně být originální.
Některé koncepty jednoduše nezapadají do herního ekosystému, jiné se stanou základem pro budoucí hrdiny. Nevydaní agentu nám ukazují, jak bohatý je vývojářský proces a kolik nápadů stojí za každým z nich. A tak, i když tito agenti nikdy nevstoupili do arény Valorantu, jejich vliv zůstává a inspiruje. Kdo ví, jaké další koncepty čekají na své znovuzrození?
Crusader
Crusader byla konceptem bojovníka s nezvyklým vybavením, včetně štítu a meče. Její schopnosti zahrnovaly hod štítem, oslepující granát a efektní útok mečem. Ačkoli působila zajímavě, nakonec byl její design přetvořen a stal se základem pro Breache, současného specialistu na destruktivní průlomy. Podle vývojáře Morella byla Crusader spíše experimentem – ač neuspěla, její nápady žijí dál v Breachových schopnostech.
Shatter
Shatter byl agentem testovaným v raných fázích vývoje hry, nikdy nedostal finální vzhled. Jeho unikátní schopnost vytvářet klon sama sebe a následně jej „rozbít“ na povel připomíná Yoruovu současnou Fakeout schopnost. Shatter byl pro tým spíše vývojovým experimentem než vážným kandidátem na zařazení, ale jeho dědictví přetrvává v iluzivní strategii Yorua.
Joules
Joules byla raným prototypem, jehož schopnosti položily základy pro mnoho stávajících agentů. Její Lockdown se stal inspirací pro Killjoy, Drone Dart se vyvinul v Sovův Owl Drone a Blink nakonec posloužil jako předloha pro Jettin Tailwind. Joules byla pravděpodobně agentkou, která měla největší vliv na finální podobu schopností jiných agentů, i když sama nikdy světlo světa nespatřila.