
Vývojářské studio MADFINGER Games v loňském roce vydalo po několika letech vývoje svou první počítačovou hru za podmínek, kdy už mu téměř nezbývaly prostředky pro další existenci. Vydáním Gray Zone Warfare v dubnu minulého roku se tak vývojáři ocitli v situaci, která by se dala označit jako buď, anebo. CEO studia Marek Rabas však o úspěchu své hry nepochyboval a jeho přesvědčení se potvrdilo.
Kromě řady ocenění obchodu Steam získala hra Gray Zone Warfare v minulém roce řadu dalších úspěchů. Nejvýdělečnější české hry za loňský rok se dohromady prodalo přes 1 milion kopií, společně ve stejný čas spolu hrálo více než 72 tisíc hráčů a recenzi zanechalo takřka 50 tisíc. Od vydání poslední velké aktualizace se skóre hodnocení hry na Steamu vyšplhalo ze 68 na 76 % a počet kladných hodnocení neustále roste.
Intenzivní vývoj má za 6 měsíců na kontě 2163 bugfixů. Byly vydány 4 patche a 14 hotfixů. Největších vylepšení bylo dosaženo v oblasti AI, výkonu a stability hry. Po všech dosažených úspěších má studio Madfinger Games pro rok 2025 velké plány. Hráči Gray Zone Warfare se tak mohou těšit na PvP události, lore, počasí a další nové funkce a vylepšení. Další podrobnosti budou oznámeny v následujících týdnech.