Přejít k hlavnímu obsahu

Velký milník pro Cyberpunk 2077. Po čtyřech letech od vydání má „extrémně kladné recenze“

24. 1. 2025 | 13:00 Gaming
Začátky Cyberpunku 2077 byly krušné. Hráče po vydání uvítaly rozbité mise, T-pose a řada dalších otravných chyb. Do mistrovského díla, které studio CD Projekt Red slibovalo, měla hra daleko. Roky intenzivní práce však přinesly své ovoce, jak dokazují současné recenze hry.
Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077
Zdroj: CD Projekt Red

„Nikdy by mě nenapadlo, že je to možné. Více než čtyři roky po vydání dosáhl Cyberpunk 2077 na Steamu hodnocení ‚Extrémně kladné‘. Děkuji vám za vaši vášeň, memy, videa, recenze, články, fanouškovské umění, cosplaye a mody,“ sdílel radostnou zprávu Paweł Sasko, jeden z hlavních tvůrců hry od polského studia.

Ne každý tvůrčí tým se po nevydařeném vydání ocitne v situaci, která mu dovolí na titulu i nadále pracovat a vylepšovat jej do vysnívané podoby. CD Projekt Red to štěstí měl a kromě oprav chyb hráčům přinesl také vynikající DLC a kompletně přepracoval jak bojový systém, tak i perky. „DLC bylo naprostou peckou a skutečně posílilo pozitivní vnímání hry. Děkuji vývojářům, že to nevzdali,“ napsal jeden z uživatelů na síti Reddit.

Cyberpunk byl před vydáním několikrát odložen a nakonec vyšel v podobě, se kterou mnoho vývojářů nebylo spokojeno. „Práce na Cyberpunku byla radost, která byla předčasně přerušena. Po všech těch letech jsem nesmírně šťastný, že jsme nakonec dostali šanci naplnit naši vizi, a velmi vděčný týmu, který ji podporuje až do dnešního dne, stejně jako fanouškům, kteří na hru nikdy nezanevřeli,“ dodal quest designér Philipp Weber.

Hry mě baví i živí od roku 2017, aktuálně se jim věnuji na pozici herní producentky v jednom brněnském studiu. Psaní o hrách je pak pro mě radostí a koníčkem. Kromě nebezpečného tria CS2, LoL a Age of Empires II mám ráda sport a pivo.