Když Riot představuje nový přírůstek, hráčům chvíli trvá se s novou postavou pořádně seznámí. Ovládnutí mechanik zabere čas, a než se tak stane, nový šampion se pohybuje ve výrazně negativním winratu. To je trend, který je v League of Legends osvědčený. Jenže Mel tyto předpoklady nesplnila.
Hned první den její procento výher vystřelilo. Vývojáři její kit přizpůsobili na midlane, hratelná je však i na pozici supporta, případně i jako „ADC“. Co ale nepřizpůsobili, jsou přepočty a síla kouzel. Jakmile byla Mel vypuštěna na live server, midlaneři napříč všemi ranky dosáhli 52 % winrate. Nevídaný debut pro postavu v League of Legends.
52% winrate on Day 1
There's just NO way this champion is balanced, right? pic.twitter.com/Iz7M54Wy3y— ioki (@i0ki_LoL) January 24, 2025
„Jsme docela spokojeni s tím, kolik síly je v každém spellu, ale celkově je trochu příliš silná (ne přehnaně),“ reagoval RiotPhroxzon, vedoucí designer. Proto v noci přišel nerf, který má Mel nasměrovat správným směrem. Kdyby nedošlo k zásahu, winrate by stále stoupal a brzy by číslo dosahovalo astronomických výšin.
Pasivní schopnosti byl snížen přepočet AP, a mírně byl zmenšen i základní damage na Q. Pozornosti neunikla ani ultimátka, které čelí snížení poškození v každém směru. Bude to však dostatek, nebo v budoucnu přijdou další nerfy?
Mel has made her debut on the Rift and we've been thrilled to see the player reception for her!
Check out @MrsChimChimLOL „s stream VOD for an interview with Riot Emizery (her Game Designer) earlier today, where they discussed her Design, art and more (eg. whether we tried her…— Matt Leung-Harrison (@RiotPhroxzon) January 24, 2025