
Bývalý animátor Rockstar Games Mike York, který se podílel na vývoji GTA 5 a Red Dead Redemption 2, se domnívá, že GTA 6 je už pravděpodobně hratelná od začátku do konce a studio se nyní soustředí hlavně na odstraňování otravných bugů a glitchů. Vzhledem k tomu, že Rockstar má za sebou několik odkladů velkých her, se často spekuluje, zda GTA 6 nepostihne stejný osud. York si však myslí, že tvůrčí tým už míří do finále.
„Ještě stále do hry určitě přidávají nové prvky, nebo něco upravují, to je jasné. Ale předpokládám, že už je teď pravděpodobně kompletně hratelná,“ odhaduje York. „Určitě je tam hromada bugů a snaží se jich před vydáním najít co nejvíce a opravit je,“ dodává. Podle Yorka bylo u GTA 5 normální, že ho hráli až deset hodin denně.
To, co York popisuje, není nic ojedinělého. Herní studia se obecně snaží dokončit tituly s předstihem, aby byl čas na finalizaci a odchytávání chyb, zejména těch kritických. Ne vždy si to ale studio může dovolit. Pokud to možné je, snaží se studia vyvarovat špatnému vydání, které může potopit i sebenadějnější titul. Své o tom ví například Cyberpunk 2077, který se ke kladným recenzím propracoval až po čtyřech letech od vydání.