
Kanadská herní producentka Jade Raymond a její studio Haven na Fairgame$ makají už nějakou dobu, ale zdá se, že projekt nabral zpoždění. Jeff Grubb ve svém podcastu Game Mess Decides uvedl, že se hra letos určitě neukáže a její vydání bylo posunuto. Oficiální vyjádření Sony zatím chybí, ale pokud se spekulace ukáže jako pravdivá, znamenalo by to další tvrdou ránu pro PlayStation a jeho live-service strategii.
Sony původně plánovalo vypustit více než 10 live-service her, ale realita je úplně jiná. Místo revoluce sledujeme rušení jednoho projektu za druhým. Jen minulý měsíc PlayStation zrušil dvě neoznámené hry, údajně od studií Bend a Bluepoint. Londýnské studio bylo zavřeno, multiplayerový The Last of Us od Naughty Dog šel k ledu a dokonce ani chystaná live-service hra ze světa Twisted Metal se realizace nedočkala.
A pak tu byl Concord, sci-fi střílečka, kterou Sony vyvíjelo osm let. Jak to dopadlo? Hra šla offline už dva týdny po vydání kvůli slabým prodejům a nezájmu hráčů.
Otázkou zůstává, jestli se Sony z těchhle chyb poučí, nebo bude dál tlačit na pilu v segmentu, který jim evidentně nevychází. Fairgame$ má sice stále šanci uspět, ale s takhle dlouhým vývojem a odklady se nemůže vyhnout srovnání s jinými zrušenými projekty.