
Po poslední aktualizaci se Skarner stal třetím nejméně hraným šampionem ve hře. Hůř jsou na tom už jen Rek’Sai a Ivern, což nejsou zrovna oblíbenci běžných hráčů. I na vysokém elu, kde by se teoreticky měli najít hráči schopní ho využít, je Skarner pořád mezi 16 nejméně vybíranými postavami. A jeho winrate? Bídný. Poslední patch ho poslal dolů o 2,5 %, což je u už tak málo hraného šampiona doslova smrtící rána.
Skarner vždycky balancoval mezi dvěma extrémy – buď byl nezastavitelný v profi scéně, nebo naprosto k ničemu ve zbytku hry. Zdá se, že Riot ho tentokrát natvrdo vykázal do „pro jailu“. Jakmile začal být v profi hře příliš dominantní, nerfy ho okamžitě poslaly na dno. To ale neznamená, že byl rework úplně zbytečný, protože před ním to s obřím škorpionem vypadlo mnohem hůř.

„Než se někdo pokusí přepisovat historii – starý Skarner měl pickrate mezi 0,25 % a 0,5 %. Takže v aktuálním stavu, kdy ho Riot rozbil, je vlastně pořád 2–4× populárnější než před reworkem,“ komentují hráči. Jiní zase tvrdí, že ne každý šampion musí být populární: „Ve hře je 169 šampionů, je normální, že někteří budou jen pro pár zapálených mainů.“
„Možná by mu měli změnit pasivku. Co takhle dát na mapu velké kruhy, které mu dají bonus k rychlosti a attack speedu? Ale jen pokud se do nich nedostane nepřítel jako první! A víc kruhů přece znamená lepší gameplay, ne,“ vtipkoval jeden z uživatelů na Redditu, který narážel na bizardní update před několika lety. Riot tak stojí před stejným problémem jako vždy – najít u Skarnera ten správný balanc. Ale když se podíváme na jeho historii, je otázka, jestli to vůbec někdy půjde.
Skarner is now the third least picked champion in the game
byu/DiscipleOfAniki inleagueoflegends