
Bounty systém: Žádná nespravedlivá odměna pro vítěze
Kolikrát už se stalo, že tvůj tým byl pod tlakem, ale nepřátelé pořád sbírali bounties, i když byli ve vedení? Riot přiznává, že systém potřeboval změnu: „ pod kapotou oddělíme čas, kdy se může spustit, od systému odměn za úkoly, takže nyní můžeme začít potlačovat odměny za šampiony, kdykoliv budeme chtít.“ Pro tuto první verzi zvolili 6 minut, což by mělo poskytnout prostor pro návraty během 1v1 na lince, a zároveň by se potlačování pořád mělo spustit v týmových soubojích v early a mid game.
Zadruhé vývojáři více než zdvojnásobili sílu potlačení. To se spustí i kvůli velmi malým týmovým deficitům a rychle rozdrtí všechny odměny za šampiony u prohrávajícího týmu.
- Doba zjišťování náskoku ve zlaťácích: z 14 minut na 6 minut (Čas u odměn za úkoly je i nadále 14 minut)
- Snížení odměn dle výše náskoku: z 0/20/40/60/80/100 % na 30/60/90/100 %
Lane swapy: Méně trestů, více flexibility
„Když jsme v minulé aktualizaci implementovali změny proti výměně lajn, chtěli jsme, aby to mělo co možná nejmenší dopad na běžnou hru, a zároveň jsme chtěli odstranit výměny lajn z turnaje First Stand,“ hlásí Riot. Tento systém chce dále vyladit, aby snížili dopad na běžnou hru, a to tím, že zmírní frekvenci a závažnost postihů za výměnu lajn. Když zkrátí časový rámec a sníží celkový postih poskoků, měl by získat to nejlepší z obou světů pro profi hru i běžná utkání.
- Penalizace za lane swap bude mírnější – ztráta zlata a XP se snížila z 50 % na 25 %
- Časový rámec omezení lane swapu byl upraven, aby méně ovlivňoval běžnou hru
- Hráči teď dostanou jasnější upozornění, pokud se chystají vyvolat penalizaci
Atakhan
Atakhan si prošel úpravami, které ho měly vybalancovat, ale nakonec to vedlo k tomu, že jeho forma Voracious byla v solo queue téměř nehratelná. Riot si chybu přiznal a upravil jeho mechaniky tak, aby byl opět použitelný. Jeho formu ovlivňoval počet killů, takže v SoloQ se jedna forma přestala téměř vyskytovat. „V této aktualizaci upravíme výpočet tak, aby Voracious mohl existovat v zápasech pro hráče v sólové frontě,“ slibují vývojáři.